האנייה החדשה, שתפליג מפלורידה לקאריביים, מציגה את המשך האסטרטגיה של רויאל קריביאן להפוך קרוזים למעין "פארקי שעשועים צפים" עם 20 סיפונים, שבע בריכות ובריכה אינסופית בגובה 15 קומות. השקעה שמעידה על אמון גדול בהתאוששות הביקוש לחופשות יוקרה.
ההשקה מגיעה בעת שהתחרות בתעשיית הקרוזים מתחדדת. MSC Cruises מחזקת את נוכחותה בקאריביים וים התיכון, בעוד שנורווגיאן מתמקדת בחדשנות טכנולוגית. רויאל קריביאן בוחרת להמשיך באסטרטגיית ה"גיגנטיזם" - אוניות ענק שמציעות חוויות שלא ניתן למצוא במקום אחר.
בחירת דיאנה רוס כסנדקית אינה מקרית. החברה משתמשת בכוכבים לחיזוק המותג מול קהל מטרה מבוגר ואמיד יותר, שמחפש לא רק בידור אלא גם יוקרה ואיכות.
אודי שנבל, מנכ"ל סנורמה הנציגה הישראלית, מדווח על התעניינות גבוהה של משפחות ישראליות - אינדיקציה לכך שהשוק המקומי חוזר לרמות שלפני משבר הקורונה.
לכבוד ההשקה רויאל קריביאן מציעה מספר הפלגות קצרות בנות 3 ו- 4 לילות באוגוסט 2025 מאורלנדו לאיי הבאהמס במחיר החל מ- 1,060 דולר לאדם, המחיר ל- 4 לילות החל מ- 1,176 דולר ול- 7 לילות מאורלנדו לבאהמס ולאיים הקאריביים כולל עצירה באי הפרטי של רויאל קאריביאן CocoCay במחיר החל מ- 1,439 דולר לאדם.