הקו יחל לפעול ב־26 באוקטובר 2025, עם שלוש טיסות שבועיות שיתקיימו בימים ראשון, שלישי וחמישי, במסגרת לוח הטיסות של החברה לעונת החורף 2025/26.
מדובר בצעד אסטרטגי של SAS כחלק מתוכנית התרחבות רחבה, הכוללת גם יעדים חדשים נוספים כמו וינה, מרקש, מדירה, פוארטוונטורה וקיטילה, והגדלת היצע המושבים הכללי של החברה בשיעור של כ־40%.
טיסות סדירות בקו תל אביב–קופנהגן: מה נחכה לנו?
הטיסות יבוצעו באמצעות מטוסי A320neo חדישים, עם מחלקת תיירים ועסקים. לפי הודעת החברה, קווי התעופה החדשים ישלבו חוויית טיסה מודרנית, זמני המראה נוחים, וחיבוריות ליעדי המשך ברחבי סקנדינביה ואירופה.
הטיסות ימריאו מנתב"ג לקופנהגן בשעות הבוקר המאוחרות, ויחזרו לישראל לקראת ערב – כך שנוסעים יוכלו להתחבר משדה התעופה המרכזי של דנמרק ליעדים כמו שטוקהולם, ברגן, אוסלו, הלסינקי, גטבורג ואחרים.
מחירים תחרותיים – וכניסה משמעותית לשוק הישראלי
המכירה הרשמית כבר נפתחה, וכעת מציעה החברה מחירים החל מ־150 דולר לכיוון או כ־312 אירו (כ־340 דולר) לכרטיס הלוך ושוב, כולל תיק גב בלבד. כרטיסים הכוללים כבודה ומושב יעלו קצת יותר, אך במרבית התאריכים מדובר במחירים תחרותיים בהשוואה לטיסות עם קונקשן דרך יעדים אחרים באירופה.
יותר מ"קופנהגן" – שער לצפון אירופה
בניגוד לחברות שממקדות את פעילותן בישראל בעונות הקיץ בלבד, SAS תפעיל את הקו לאורך כל השנה – והקו החדש מציע חיבורים נוחים ליעדי סקי, חופשות חורף בצפון אירופה וערים סקנדינביות שלא תמיד זמינות בקווים ישירים.
הצפי הוא כי קו תל אביב–קופנהגן יהפוך בהמשך ל"בסיס יציאה" ליעדים מרוחקים יותר ברחבי העולם.