השר לשיתוף פעולה אזורי, דודי אמסלם, התראיין הערב (שבת) לערוץ 12 והמשיך לתקוף את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה. כמו כן, התייחס למסיבת העיתונאים שערך מפקד מחוז תל-אביב, ניצב עמי אשד, ותקף בחריפות גם את המפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט.

בפתח הריאיון, אמר השר אמסלם: היועמ"שית, הגברת מיהרה לא ראויה לתפקיד, אף פעם לא הייתה ראויה, לא ברמה המקצועית ולא ברמה המוסרית. היא היום חלק מכל מה שמתרחש במדינת ישראל, היא מייצגת את גדעון סער בתוך הפרקליטות. אני חושב שאם היה לה קצת כבוד עצמי, היא הייתה שמה את המפתחות והולכת הביתה. אם זה היה תלוי בי, היא לא הייתה בתפקיד רבע שעה אחרי הקמת הממשלה. העם בחר את הממשלה כדי למשול, מה שלא אירע כבר 75 שנים".

גלי בהרב-מיארה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
גלי בהרב-מיארה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

השר אמסלם התייחס גם להמשך החקיקה במסגרת הרפורמה במערכת המשפט, וציין כי "חוק היועמ"שים האו הכרחי למדינת ישראל, השמאל חונק אותנו, באופן מעשי, אחריות של הממשלה ואין לה שום סמכות בשום נושא. אם זה היה בסמכות שלי היא (בהרב-מיארה) כבר אתמול לא הייתה בתפקיד". בהמשך, טען כי מינוי אביחי מנדלבליט לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה הייתה טעות, וסבר כי "זו הייתה תקלה חמורה, חלק גדול מאוד מהטעויות הקריטיות שאתה עושה, זה דווקא אנשים שאתה ממנה שהם קרובים אליך והם מתהפכים עליך".

לאחר מכן, תקף את מסיבת העיתונאים שערך מפקד מחוז ת"א, עמי אשד. לדבריו, "ראיתי אותו עורך מסיבת עיתונאים במדי משטרה בתוך מתקן משטרתי, אני לרגע חשבתי שאני נמצא במדינת עולם שלישי, במדינת ישראל כבר שישה חודשים יש הפרות סדר המוניות, אין דבר כזה בעולם, משדה תעופה וכבישים, יש פה כאוס, מפקד משטרת ת"א מחליט לא לטפל בזה, שב בבית, מישהו אמר לך לפזר אותם עכשיו? אין מודיעין, אין מעצרים, אין חקירות של אהרון ברק, אתה צבוע. אני עדיין רואה אותו צועד במדים בראש מצעד המפגינים, מי נתן להם אישור לעצור 3/4 מדינה? לך קח רישיון בחוף הים ותפגין, לך קח רישיון באיזה גן סאקר ותפגין".

בסיום, השר לשיתוף פעולה אזורי נשאל - "האם יש לעצור את מובילי המחאה?". אמסלם השיב בחיוב, והוסיף כי "יש להעמיד אותם לדין. אהוד ברק להערכתי מזמן צריך להיות בחדרי החקירות, אין בנאדם אחד במדינה שלא חושב ככה, אבל הוא ידוע שאף אחד לא יעשה לו את זה, כי הוא מעל החוק, אלו מעל החוק".