ראש הממשלה בנימין נתניהו מונע את סגירתו של ערוץ אל-ג'זירה בישראל, כך דווח היום (חמישי) בכאן 11. על פי הדיווח, הנושא עלה במהלך ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני שנערכה אתמול. עם זאת, ראש הממשלה מנע את העלאת הנושא לדיון, ובכך למעשה מנע את את סגירת התחנה שמסיתה נגד ישראל במהלך המלחמה. 

היום ה-20 ללחימה | מטח נרחב לעבר השפלה, אזור המרכז והשרון; פגיעה בבניין בפ"ת
גירוי תגובה: כך צה"ל הצליח לערער את ביטחונו של חמאס בלילה האחרון | טל לב רם

״זה לא מה שהכי חשוב בעולם כרגע, הם גם תמיד ימשיכו לשדר מתוך רצועת עזה. אין ביסוס בשלב זה להערכה שהשידורים שלהם מאפשרים להעביר מיקום כוחות לחמאס. בסוף זה יעמוד למבחן משפטי - אבל הדרך לשם עוד ארוכה״, נמסר בדיווח מטעמו של גורם מדיני בכיר. מטעמו של שר התקשורת שלמה קרעי, מי שיזם את מהלך הסגירה, נמסר כי ממתינים להחלטת הקבינט.  

מי שהחליט לתקוף את נתניהו בעקבות הדיווח, ולשלוח לכיוונו עקיצה, הוא יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. כאמור, שר התקשורת פועל לקדם את סגירת הערוץ הפועל מקטאר בישראל.

"ישראל במלחמה. ביבשה, באוויר, בים ובתודעה. לא נאפשר בשום אופן שידורים הגורמים לפגיעה בביטחון המדינה. התקנות שהממשלה מאשרת כעת, יאפשרו לנו לסגור ערוצים, להחרים ציוד ולשלול תעודות עיתונאי, של כאלו הפוגעים בביטחון המדינה בשעת המלחמה. שידורי וכתבי ערוץ אלג'זירה מהווים שידורי הסתה נגד ישראל, משרתים את חמאס-דעאש וארגוני הטרור בתעמולה ובעידוד אלימות כנגד ישראל, ובכך פוגעים באופן ממשי בביטחון המדינה״, ציין בנושא.