חברת הכנסת יוליה מלינובסקי, התראיינה היום (ראשון) ברדיו צפון 104.5FM, והמשיכה בקו הביקורת של כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו. "היום בדיוק אנחנו חצי שנה אחרי ה-7 באוקטובר ואתה לא קולט את זה שאתה אתה עדיין באירוע", ציינה. 

רק על פי פרסומים זרים: באיראן לא יודו בזה - אבל חוששים מאוד מהטילים של ישראל
איראן בפרנויה מהחיסול בקונסוליה: זה החשוד המרכזי שהעביר לישראל את המידע

עוד הוסיפה: "אנחנו במצב לא טוב, כי אחרי ה-7 באוקטובר הייתה אווירה אחרת, ואף אחד מאיתנו לא דמיין שאנחנו נהיה במצב הזה גם חברתית, פוליטית, ביטחונית".

חברת הכנסת המשיכה להטיח האשמות קשות בנתניהו: "רה"מ הזה הוא בנה את החמאס, הוא חיזק את החמאס, העביר כספים, דאג דאגה עמוקה להחזיק את חמאס ולחזק אותו . רה"מ לא בדיוק רוצה לנצח, כל יום שעובר זה פרס להישרדות הפוליטית שלו. הראשון שהיה צריך לעזוב את התפקיד ולתת לאחרים לנהל את האירוע הוא רה"מ הזה. כל עוד שנתניהו בשלטון זה פרס לסינוואר כי הסתדרו יופי כל השנים".

כוחות צה"ל בבית החולים שיפא (צילום: דובר צה"ל)

נתניהו אומר שזה לא הזמו בעת מלחמה לנהל בחירות
"אין מלחמה, המלחמה הסתיימה לפני מספר חודשים, יש לנו צבא, חיילים,, גיבורים, אזרחים גיבורים, אבל אין לנו מלחמה במובן של מלחמה".

יחד עם הביקורת על נתניהו, היא תקפה גם את הדרג הצבאי: "אנשים שנרדמו לפני חצי שנה ועכשיו הם מכסים את עצמם "הדג מסריח מהראש, ברור לי שם אנשי הצבא יצטרכו לקחת אחריות".