בזמן שצה"ל מרחיב את פעילותו ברפיח ועל רקע הניסיונות להציל את המשא ומתן בין ישראל לחמאס שוחח היום (רביעי) חבר הכנסת ניסים ואטורי (הליכוד) עם יוני הללי ב-104.5FM על סערת מינויי המטכ"ל ועל האיום האמריקאי לעצור את משלוחי הנשק לישראל.

נתניהו צפוי להודיע לראש ה-CIA: לא מקבלים את הצעת חמאס, ממשיכים במבצע ברפיח
נתניהו התקפל בפני ביידן: ההוראה החדשה לגבי הסיוע ההומניטרי לעזה

בפתח השיחה נשאל לדעתו על דברי ירון פרטוק, המפונה מקרית שמונה, שאמר שעל כל האנשים שהיו בממשלה ב-7 באוקטובר להיכנס לכלא. ואטורי השיב: "אוקיי, מה לגבי אלה שהיו בצבא?. לא ניכנס לוויכוחים מי אשם, תהיה ועדת חקירה שתקבע מי ילך הבייתה".

על אמרתו לפיה אם שר הביטחון יואב גלנט לא יורה על ביטול המינויים במטכ"ל- פירוש הדבר שדרכו בליכוד הסתיימה, אמר: "הצגתי עובדה, יש כעס רב, גם על המינויים האלה שהם המשך של הקונספציה והיחיד שיכול לעצור את זה הוא שר הביטחון. אני שומע את השטח, יש לגלנט זכויות, מגיע שלב מסוים שאתה אומר נראה לי שהבן אדם התעייף קצת. זו דעתי".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דברי שר הביטחון גלנט (צילום :שחר יורמן )

לסיום התייחס ללחץ שמפעילה ארצות הברית ומאיימת לעצור את משלוחי הנשק: "אמרתי את זה גם לפני המלחמה, במאי שעבר. שאנחנו צריכים לדעת להסתדר לבד, לייצר פצצות לבד. לא להיות תלויים באמריקאים. אין מצב שאנחנו מכניסים סיוע הומניטרי לאויבים כי אנחנו צריכים פצצות כדי להפציץ את אותו אויב. אתה נמצא במצב שהם שולטים בכלכלת החימושים שלך. אם ביידן מחויב לביטחון ישראל זה הזמן לעזור לה, לא לעמוד מנגד. שיראה לנגד עיניו את אירועי 7 באוקטובר, את היהודים שהם שרפו אותם חיים".