פודי, פלטפורמת הקולינריה והאוכל של ישראל, ו- Taboola, חברת המלצות התוכן הגדולה בעולם, השיקו בשני האחרון (29.10) את Foody Group - רשת המלצות תוכן קולינרית ראשונה מסוגה בעולם. ברשת התוכן החדשה ישתתפו שפים, בלוגרים ואושיות הקולינריה המובילות בארץ. הרשת תשולב באתרי קולינריה ובלוגים פופולריים ותציע לגולשים המלצות על מתכונים ותכנים קולינריים מגוונים. בין התכנים שיוצעו יהיו גם אלפי מתכוני וידאו של נבחרת כוכבי Foody וביניהם השפים: ישראל אהרוני, משה שגב, מאיר אדוני, קרין גורן, מיקי שמו, דודו אוטמזגין, שי-לי ליפא, הילה אלפרט.
מיקי צימט, מנכ"ל Foody: "אנחנו גאים להמשיך ולהוביל את חזית החדשנות בזירת הקולינריה הישראלית ולהשיק את Foody Group, רשת המלצות תוכן קולינרית דיגיטלית ראשונה מסוגה עם שותף שהוא מוביל עולמי בתחומו ומבוסס על טכנולוגיה "כחול-לבן". 
על בסיס ההיכרות העמוקה שלנו עם הצרכים הקולינריים של הקהל הישראלי, בשילוב עם הבנה בצרכי המשתמשים בזירה הדיגיטלית, החלטנו להרחיב עוד יותר את הפלטפורמה של Foody ולהקים רשת, שתציע לכל הגולשים באתרי הקולינריה, את מיטב התכנים המדהימים ומעוררי ההשראה שמייצרים הטאלנטים הקולינריים מכל רחבי האינטרנט. כך נרחיב את הקהל הפוטנציאלי לכל האתרים החברים ברשת וכמובן נציע למשתמשים חווית גלישה עשירה יותר שתחשוף אותם לתכנים החדשים והאיכותיים ביותר". 

אדם סינגולדה, מנכ״ל Taboola: ״אנחנו מתרגשים לקחת חלק במיזם החדשני של Foody. הפלטפורמה של Taboola תאפשר לצרכנים לגלות תוכן קולינרי ברמה הכי גבוהה שיש תוך כדי שימוש בפיד שלנו, שמציע חוויית ״גילוי״ מותאמת אישית. השילוב הזה של טכנולוגיה מתקדמת ותכנים קולינריים ייצור חוויה ייחודית עבור חובבי אוכל, ואנחנו חושבים שזה ייצור ערך עצום למשתמשים, מפרסמים ואתרי תוכן.״
בקרוב תושק גם פלטפורמת הדיגיטל של Foody, בה תשולב טכנולוגיה מתקדמת שתציע לכל משתמש את התכנים המתאימים ביותר עבורו, כלים חדשניים שיסייעו לו לבשל בהצלחה כל מתכון, וכן קורסי בישול ואפייה שיועברו על ידי מיטב כוכבי הערוץ.