השוטרים נדהמו: המשטרה עיכבה הלילה (שבת) נהגת כבת 24 לאחר שנתפסה כשהיא נוסעת במהירות של 215 קמ"ש בכביש 6, כל זאת בזמן שתינוקת בת שנתיים נמצאת עמה ברכב. הנהגת נתפסה על ידי מד מהירות לייזר באזור נחשונים לכיוון צפון, ומיד עם זיהוי הרכב החלו שוטרי אגף התנועה בנסיעה אחריו במטרה לעצור אותו.



הרכב נעצר בסופו של דבר בסמוך למחלף קסם, כאשר במשטרה מציינים כי השוטרים הופתעו לגלות את האישה, תושבת אזור המרכז, כאשר ביחד עמה ברכב שלושה נוסעים אחרים, ביניהם בתה בת השנתיים. בנוסף אליה, שהו ברכב גם ילד בן 11 ואישה אחרת.  השוטרים עכבו את הנהגת לחקירה בסיומה שוחררה עם זימון לשיפוט מהיר ומעצר בית בן חמישה ימים, כמו גם פסילת רישיון הנהיגה שלה לאתר. 

הרכב שנתפס בכביש 6. צילום: דוברות המשטרה

 
מהמשטרה נמסר כי "במהלך שנת 2018 נתפסו באמצעות השוטרים בשטח, למעלה מ-116 אלף נהגים שביצעו עבירות מהירות. פעילות ממוקדת זו תימשך גם לאורך כל השנה הנוכחית במטרה לשמור על ביטחונם ושלומם של משתמשי הדרך".

עוד אמרו, כי "נהיגה במהירות חריגה מהווה גורם מכריע בתוצאות העלולות להתרחש בזמן תאונה. הנהיגה מעל המהירות המותרת מסכנת את יושבי הרכב וכלל משתמשי הדרך, משטרת ישראל מבצעת אכיפה בלתי מתפשרת בעבירות מסכנות חיים במטרה להרתיע ולשמור על ביטחונם של הנהגים".