השם בני שלמה אומנם לא כל כך מוכר כמו רוב ראשי ארגוני הפשע, אבל נדמה כי בשנים האחרונות הוא מתחיל לצבור תאוצה, ולא תמיד בכיוון החיובי. שלמה, בן ה-39, נעצר אמש בחשד לסחיטה באיומים, לאחר שנעצר בתום חקירה סמויה שנערכה ביחידה לאחרונה במהלכה נאספו ראיות כנגדו בגין עבירות אלו. הוא הועבר לחקירה במשרדי התשאול ביחידה והיום, כאמור, הוארך מעצרו.



לשלמה מספר סכסוכים ויריבויות עם ארגון פשיעה גדול אחר בדרום, של שלמה דומרני, שמרצה עונש מאסר. הוא נעצר בתום חקירה סמויה שערכה הימ"ר לכיש  לאחרונה במהלכה נאספו ראיות כנגדו בגין עבירות אלו. 

ל"מעריב" נודע כי מידע מודיעיני שהגיע אל היחידה נבחן ונבדק לפני שעבר לחקירה סמויה במהלכה הצליחו בלשי המודיעין של הימ"ר לאסוף ראיות מפלילות לכאורה כנגד החשוד. מדובר בחקירה רגישה מאד שאיסוף הראיות בהקשר אליה, הינו בעייתי ונעשה בקפידה ובזהירות רבה.

שלמה נחשב בעבר לאחד האנשים מקורבים ביותר לעבריין שלמה דומרני, היה "חייל" שלו ושותף להרבה מאוד אירועים בחייו של מי שנחשב בעבר לאיש ששלט בדרום הארץ. שלמה נחשב לאיש אמיד, לאחר שעשה את הונו בעיקר מכריית חול, ועסקים נוספים. על פי פרופילים שפורסמו עליו בעבר, נדמה כי מדובר באדם חכם, אשר יודע לשמור על הונו.



לאחר תקופה בה עבר חתול שחור בינו לבין דומרני, הקים שלמה ארגון משלו, מה שלא עבר בשקט, וגרם להרבה מאוד מתיחויות, תקיפות, רציחות וירי בדרום הארץ. יחסית לאנשי פשע אחרים, מדובר במישהו שלא שהה בכלא מעבר לחצי שנה בעבר.