חקירת משטרה שנפתחה בחשד לשוד, חשפה מסכת עבירות סרסרות, עבירות מין ושימוש בקטינה כבת 15 כנערת פיתוי לקורבנות, על ידי שני חשודים, כך הותר היום (ראשון) לפרסום. המשטרה פתחה בראשית השבוע שעבר בחקירה שעניינה חשד לשוד, בעקבות תלונה שהוגשה על ידי אדם כי שני חשודים אותם הכיר, שדדו ממנו רכוש וכסף לאחר שקבעו עמו באמתלה ביער בצפון ירושלים. 



חוקרי המשטרה הגיעו לזהותה של קטינה כבת 15, וחשפו מסכת עבירות שעל פי החשד גרמו לה החשודים לבצע וכן הם ביצעו באמצעותה, וזאת על פי החשד על ידי סרסרות והפעלתה כנערת פיתוי, על מנת לאתר קורבנות ולהביאם לפגישה אינטימית עם הקטינה למטרת ביצוע מעשי שוד. 



עוד עלה החשד, כי אחד החשודים ביצע בקטינה עבירות מין, וכן החשודים נהגו לפרסם את מספרה של הקטינה ברשתות חברתיות שונות, לשלוח ל'מעוניינים' תמונות אינטימיות שלה, ואף להשתמש בעצמם במכשירה הנייד לצורך התכתבויות בעלי אופי מיני לקביעת הפגישות האינטימיות. 



החשודים נחקרו בחשד לעבירות קבלת דבר במרמה, קשירת קשר לעשות פשע, שוד מזוין, סרסרות מחמירה בקטינה שמלאו לה 14, ובעילת קטינה מתחת ל 16 שלא בהסכמתה החופשית. 

חוקרי המשטרה עצרו את שני החשודים בשנות ה–20 לחייהם, תושבי ירושלים ומעלה אדומים, זאת לאחר שאחד מהם היה בבריחה במשך מספר ימים, ולבסוף נעצר על ידי השוטרים בצפון הארץ. מעצרם של החשודים הוארך על ידי בית משפט השלום בירושלים, והיום צפויה הארכה נוספת של אחד מהם. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.