סערת ההפרדה המגדרית לא שוככת. ההופעה של הזמר החרדי מוטי שטיינמץ בעפולה כבר מאחורינו, אבל העיניים נשואות להופעה מתוכננת של שטיינמץ ושל מרדכי בן דוד במרכז הקונגרסים בחיפה ומתוכננת להתקיים בפני גברים בלבד
שדולת הנשים כבר פנתה לראש עיריית חיפה בבקשה לבטל את ההופעה, והבוקר (חמישי) התייחסה עינת קליש רותם לסוגיה בראיון ליוסי מזרחי בתוכניתו ב-104.5FM. "קשה לקבל את הליברליות שלי, במיוחד בחיפה שהיא עיר מגוונת שרוצים לחיות את החיים שלהם אחרת. מי אני שאגיד להם? אני כ"כ ליברלית שאני לא מוכנה להתערב באורח החיים שלהם", הסבירה קליש רותם. "הייתי באירועים בהפרדה בחיפה ומי שרוצה לשנות שיפנה אליי. גם לנשים יש אירועים משלהן. גם חוג פילטיס בכרמליה זה סוג של הדרה לא?".



בפנייה שנשלחה לראש העירייה ואל היועצת המשפטית של העירייה, עו"ד ימית קליין, לפני שלושה ימים, דורשת השדולה לבטל את האירוע בטענה שהוא מנוגד לחוק. לטענת הפונות, מנכ"לית השדולה, מיכל גרא מרגליות ועו"ד מרים זלקינד, מנהלת קידום מדיניות וחקיקה בשדולה, האירוע ייערך באולם עירוני ובחסות העירייה, זאת בניגוד לחוק. "הדרת נשים מהמרחב הציבורי והפלייתן בקבלת שירות ציבורי הן פעולות אסורות, המנוגדות לחוק יסוד: כבוד האדם וחירותו, עומדות בניגוד גמור לעיקרון השוויון וכן מהוות הפרה של חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים, תשס"א-2000 הקובע כי: "מי שעיסוקו בהספקת מוצר או שירות ציבורי או בהפעלת מקום ציבורי, לא יפלה בהספקת המוצר או השירות הציבורי, במתן הכניסה למקום הציבורי או במתן שירות במקום הציבורי, מחמת גזע, דת או קבוצה דתית, לאום, ארץ מוצא, מין, נטייה מינית, השקפה, השתייכות מפלגתית, גיל, מעמד אישי, הורות או לבישת מדי כוחות הביטחון וההצלה או ענידת סמליהם".