ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יצא היום (שישי) בשידור חי בחשבון הפייסבוק הרשמי שלו נגד עתירת כחול-לבן נגד הצבת המצלמות בקלפיות, ואמר כי הם "רוצים לגנוב לנו את הבחירות, ולא ניתן שזה יקרה". 

"אני חוזר עכשיו לארץ אחרי ביקור בזק בבריטניה אחרי פגישה חשובה עם ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, יחד עם מזכיר ההגנה שלו ובערב פגישה מאוד חשובה עם מזכיר ההגנה של ארה"ב מר אספר", אמר נתניהו בפתח דבריו. "דנו שם בכל המרחב - באיראן, בסוריה בחיזבאללה במכלול העניינים והאתגרים שעומדים לפנינו אני דואג לביטחון ישראל ואני חושב שהביקור הזה תרם מאד לביטחון ישראל". 
 


"עכשיו שאלו אותי העיתונאים פה מה פתאום אתם רוצים את המצלמות בקלפיות", המשיך רה"מ. "אני אומר להם: מה פתאום אתם מתנגדים למצלמות? איך יכול להיות שמתנגדים בכלל למצלמות? הצבת מצלמות מונעת גניבת בחירות".
לדבריו, "גנץ ולפיד מגישים ערעור נגד הצבת מצלמות. אנחנו יודעים למה. הם אמרו שהם מתכוונים לעשות קואליציה, ממשלת שמאל יחד עם אחמד טיבי ואיימן עודה שיהיו שרים בממשלה שלהם. הדבר האחרון שהם רוצים זה ספירת קולות אמיתית וטוהר הבחירות".

את דבריו חתם באומרו כי "אנחנו אומרים תשימו מצלמות בכל הקלפיות, של כולם, של הליכוד, של כולם, ושהמשקיפים יהיו כל אחד עם מצלמה בדיוק כמו שיש בגני הילדים בבתי ספר בסופרמרקטים. פתאום, באולם הקלפיות אסור שיהיו מצלמות? איך אפשר בכלל להסביר את זה? ולנמק את זה? ואיך אתם יכולים לבוא איזשהו גורם פוליטי או משפטי ולהתנגד בתוקף לדבר שהוא כל כך בסיסי? אלא אם כן מישהו רוצה כאן שהליכוד יפסיד. רוצים לגנוב לנו את הבחירות. אנחנו לא ניתן שיגנבו את הבחירות".

בתוך כך, היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הודיע כי יגיע להשתתף בישיבת הממשלה שתתקיים ביום ראשון, במהלכה תעלה הצעת החוק בעניין הצבת המצלמות בקלפיות לדיון. מנדלבליט הניח היום בפני הממשלה את חוות דעתו המפורטת בנוגע להצעה לתקן את חוק הבחירות לכנסת, לאחר שקבע כי קיימת מניעה משפטית לקדם את ההצעה.