צעיר ישראלי בן 22 נהרג לאחר שנפל מגובה רב במהלך טרק טיפוס הרים ב-Rodellar de Bierge Huesca בספרד. בני משפחתו של הצעיר קיבלו את הידיעה על מותו. קונסול ישראל במדריד והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ מסייעים למשפחתו של ההרוג בכל הנוגע להשבת גופתו לישראל.



בתקשורת הספרדית דווח כי צוותי החילוץ שהגיעו לאזור הנפילה מצאו במקום את חברו של הישראלי לטיפוס, שטען כי הצעיר נפל ונהרג. ההרוג פונה באמצעות מסוק לבית ההלוויות לצורך זיהויו.



בחודש שעבר נהרג עדי מס, צעיר בן 30 מקיבוץ מעברות, לאחר שנפל מהר "קן הנשרים" בגרמניה בעת שעסק בטיפוס אתגרי בהר שבדרום המדינה. מס, איש הייטק, בוגר תואר ראשון במתמטיקה וביולוגיה באוניברסיטה העברית, מצא עצמו על הרי האלפים לאחר שהיה לוחם ביחידת העילית יהל״ם וסיים את תחרות "איש הברזל" בציריך וכן נטל חלק במרתונים רבים. "מלאך על פני האדמה", כך תיארו אותו קרוביו הכואבים. "למרות שירותו הצבאי, עדי היה איש של שלום וחמלה", אמר שי קדמי, גיסו של מס. "עדי היה אדם אהוב ואוהב. הייתה בו את הניגודיות שכל אדם שואף אליה - חוסן נפשי ופיזי בלתי רגיל לצד רגישות אכפתיות ואהבה לכל שסבב אותו. הוא והקדיש שנה מחייו ללימוד אנגלית בשכונות העוני בברזיל ובמקסיקו".