שוב תקרית בתוך כותלי הכלא בין ראש משפחת פשע מוכרת לבין גורמים בשב"ס: אחרי תקופה של שקט ביחסים בין ראש משפחת פשע מוכרת לגורמים בשב"ס הגיעו ברביעי בלילה בלשי יחידת דרור של שב"ס לתאו של האסיר כדי לבצע חיפוש בתאו. בתום הבדיקה לא נמצא חריג והבלשים עזבו את המקום.

אלא שיממה לאחר מכן התגלע עימות בין האסיר לבין סוהרים שנסיבותיו שנויות במחלוקת. גורמים בשב"ס טוענים כי האסיר החל לאיים על סוהרים ואף השתולל בתאו , ניפץ מכשיר טלוויזיה על הרצפה, ואילץ הזעקת תגבור של כוחות שב"ס לתאו על מנת להשתלט עליו. בעקבות התנהגותו טוענים בשב"ס ננקטו נגדו צעדים משמעתיים והוא פונה מתאו והועבר לכלא בדרום.
 
אלא, שפרקליטותיו עורכות הדין שני מורן ונעמה אלחדד טוענות כי האסיר , ביקש לקבל תשובות רפואיות להן הוא ממתין כבר תקופה ממושכת ומשפניותיו לא נענו והוא זכה ליחס מזלזל הגיב בכעס. בגין אותו כעס הוא נשלח לצינוק והועבר לאוותו הכלא, לטענתן. בשישי בבקר , לאחר שהודיע על החלטתו לשבות רעב תוך שהוא מסרב לקבל את ארוחת הבוקר , הגיבו לא פחות מ – 20 אסירים , הנמנים עם אנשי אמונו וחייליו, כי הם מזדהים עם אותו ראש משפחת פשע ומסרבים לקבל גם את ארוחת הבוקר. 
 

בשעות הערב לאחר שסירבו האסירים לרבות ראש המשפחה לקבל את ארוחה שלישית במספר , החליטו בשב"ס להזעיק כוחות תגבור מהבית וזאת לנוכח העובדה שמדובר בעבירות משמעת חמורות. בעקבות כך הועברו אסירים לבתי סוהר אחרים לתאי הפרדה ובידוד וזאת כחלק מהסנקציות שהוטלו עליהם. אסירים אחרים נותרו בתאיהם אלא , שמתוך התאים הוצאו מכשירי הטלויזיה וההטבות האחרות אותן קיבלו עד לאותו אירוע. בשב"ס מציינים כי מיד לאחר מכן ניאותו האסירים לרבות ראש משפחת הפשע לקבל את הארוחה ובכך הסדר שב על כנו והרוחות נרגעו. 
 
משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה: "סגל שב"ס פועל במקצועיות, בנחישות ובאפס סבלנות כלפי עבירות משמעתיות, ועל כן אסירים ועצורים אשר עברו עבירות כאלה אתמול טופלו משמעתית באופן חמור ונשפטו בין היתר לבידוד וביטול ביקורי משפחות. אין כרגע מסרבי ארוחות בשב"ס".
 
עורכות דינו של ראש משפחת הפשע, שני מורן ונעמה אלחדד מסרו בתגובה:  "בניגוד לפרסומים, הרקע להעברת האסיר לכלא אחר ולהשמתו בצינוק לא קשור כלל לחיפוש בתאו. לפני מספר ימים התקיים חיפוש בתאו באמצע הלילה, והחיפוש התנהל בצורה תקינה מבלי שנמצא דבר חריג בתאו. הרקע לאירוע נעוץ ביחס מזלזל, באי מתן מענה לבקשות רפואיות ובהתנהלות שב"ס כלפי האסיר. האסיר פתח בשביתת רעב כאות מחאה על תנאי מעצרו הקשים".