אבל כבד ירד על היישוב נווה צוף במועצה האזורית מטה בנימין, בעקבות האסון הכבד, בו נספו הלילה למוות ציפי רימל בת ה-34 ובתה נועם רחל בת השלושה שבועות. הן נהרגו בתאונת דרכים בכביש 443 סמוך לירושלים. הערב (ראשון) במד"א מפרסמים את דיווח עוברת האורח שהייתה עדה לתאונה, למוקד.



מוקדן: "את יכולה להתקרב אליהם לראות מה המצב שלהם?"
עוברת אורח: "יש פה ריח של דלק. שני כלי רכב".

מוקדן: "כמה פצועים בסך הכול?
עוברת אורח: "אוקיי, אני רואה פצוע אחד ברכב אחד".
מוקדן: "זז?"
עוברת אורח: "כן, זז, הוא מדמם".
מוקדן: "הוא בהכרה?"
עוברת אורח: "כן, בהכרה, הוא מדבר. ברכב השני עוד אנשים, מדברים איתם כרגע".

עוברת האורח: "כמה אנשים יש פה? שני מבוגרים, ילד".
מוקדן: "אוקיי, אז חמישה פצועים סך הכול כרגע. כולם בהכרה מלאה?
עוברת אורח: "לא, יש פה אישה שלא נראית בהכרה, יש פה תינוק בסלקל".
מוקדן: "האישה שמחוסרת הכרה, בת כמה היא בערך?"
עוברת אורח: "היא... נראית בת 40".

בתאונה המזעזעת גם נפצעו הבן איתי (12) והאב אפרים (35) באורח קשה. גם נהג הרכב הפוגע, כבן 18 מהכפר עקב, שמהחקירה הראשונית עולה שנסע במהירות מאוד גבוהה ופגע בעוצמה ברכב של משפחת רימל, נפצע באורח קשה. נלקחו ממנו דגימות דם במטרה לבדוק אם נהג תחת השפעת גילופין.


בתאונה היו מעורבים חמישה כלי רכב, לאחר שרכבה של משפחת רימל, שספג פגיעה קשה מהנהג שנסע במהירות ככל הנראה מופרזת, פגע בארבעה כלי רכב נוספים. במשך זמן ממושך הכביש נסגר לתנועת כלי רכב.



עוד עלה מהחקירה, כי לא נמצאו סימני בלימה ברכב עליו נהג הצעיר, מה שמצביע להערכת בוחני התנועה על המהירות הגבוהה בה הוא נסע. המשפחה מתגוררת ביישוב נווה צוף, כאשר ציפי הייתה מורה לאנגלית בבית הספר ביישוב. שני בני הזוג היו בעבר רכזי נוער ביישוב, ושליחים בקהילה היהודית בשיקגו.



מהיישוב נמסר: "בתם הקטנה נועם רחל שנולדה לפני שלושה שבועות מילאה את המשפחה בשמחה. האסון בלתי נתפס, מדובר במשפחה מלאת חסד ועשיה. בית הישוב כולו אבל, ומחזק את המשפחה. אנו מבקשים להתפלל ולהרבות בחסד היום לרפואתם של אב המשפחה אפרים צבי משה והבן איתי יעקב בן צפורה שנפצעו בתאונה". ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אשר שהה הלילה בבית החולים שערי צדק בירושלים עם פצועי המשפחה שנפצעה בתאונה בצומת גבעת זאב אמר בעצב: "מדובר בבוקר קשה לתושבי מטה בנימין. התבשרנו הלילה על התאונה הקשה בצומת גבעת זאב בה נהרגו ציפי ונועה רחל ז''ל למשפחת רימל, מעמודי התווך של היישוב נווה צוף. בשעה קשה זו אנו מחזקים את המשפחה היקרה ותושבי היישוב נווה צוף ומתפללים להחלמתם של שאר הפצועים. מיד עם היוודע האסון, גורמי המקצוע במועצה מלווים את המשפחה ביחד עם צוות החירום היישובי בנווה צוף".