תשעה קטינים תושבי השפלה, בגילאי 15-16, נעצרו בחודש שעבר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינה בת 14, כך הותר היום (שלישי) לפרסום. מעצרם של הנערים הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון ובדיון האחרון בעניינם הוחלט לשחררם למעצר בית ממושך.

חקירת המשטרה עודנה נמשכת ובמקביל הטיל בית המשפט צו איסור פרסום על זהות החשודים ועל כל פרט מפרטי החקירה. 

אתמול התיר בית המשפט העליון לפרסם כי רופא מדרום הארץ נאשם בביצוע עבירות מין במטופל. על פי כתב האישום, העבירות בוצעו במספר הזדמנויות שונות במרפאתו של המערער. פרקליטו של הרופא, עו"ד אלון אייזנברג, הכחיש את המעשים המיוחסים למרשו. "מדובר בעלילת דם, האמת תתברר בבית המשפט", אמר אייזנברג.

בספטמבר האחרון הוגשה תלונה על ידי קטינה הלומדת בבית ספר בדרום, לפיה מספר תלמידים, בין הגילאים 14-16, ביצעו בה מעשה אונס לאחר שעות הלימודים במקלט שבחצר בית הספר בו הם לומדים. לטענתה, שני חשודים השגיחו ביציאה מהמקלט שהסביבה תישאר רגועה, בעוד ששניים אחרים הובילה אותה למקלט ושם אנסו אותה, כאשר אחד ביצע בה את זממו והשני תיעד את המעשה. עוד ציינה המתלוננת, כי כל הארבעה קיימו עמה יחסי מין במשך מספר שבועות, וזאת תוך שהם מאיימים עליה כי יפגעו בה ובאחיה.

בחודש אוקטובר העבירה המשטרה  לפרקליטות את תיק החקירה, ממנו עולה כי  לא נמצאה תשתית ראייתית נגד החשודים שתוכיח את החשדות שעלו נגדם.
גורם המעורה בפרטים מסר למעריב אונליין כי "החקירה התנהלה מחד על ידי היחידה המרכזית של מרחב נגב, ומאידך על ידי מרכז לין שגבה את התלונה מהמתלוננת. בסיום המשטרה גם המשטרה וגם הגורמים במרכז לין אומרים כי אין יכולת לבסס את החשדות כנגד אותם נערים שנחקרו בפרשה".