בית משפט השלום בפתח תקווה גזר היום (שלישי) שלושה חודשי עבודות שירות על דניאל (דני) ביטון בן ה-70 מאור עקיבא, אביו של הזמר אייל גולן, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בתקיפה והטרדה מינית של צעירה בת 20 שאותה הסיע. בנוסף נגזרו עליו חמישה חודשי מאסר על תנאי ותשלום פיצוי בסכום של 10,000 שקלים לצעירה.

כזכור, בדצמבר 2018 הוגש נגד ביטון כתב אישום בגין מעשה מגונה. לפי האישום, ביטון אסף את המתלוננת בטרמפ עם רכבו ובמהלך הנסיעה העיר הערות מיניות כלפי המתלוננת, ביניהן "כמה שאת יפה", "איזה גוף יש לך", "חבל, אם תשימי מכנסיים תראי את הראשים של כל הגברים מסתובבים כמו ווישרים". 

בהמשך הנסיעה, עצר ביטון את הרכב בסמוך לבית חברו בפתח תקווה והחל ללטף את ידה של המתלוננת, שבתגובה למעשיו ניסתה להזיז את ידו. למרות התנגדותה, על פי כתב האישום, ביטון אחז בידה של המתלוננת בחוזקה, קירב את ראשו לראשה ונישק אותה על לחיה. המתלוננת קפאה במקומה.

בכתב האישום מתואר כי מיד לאחר מכן, החל ביטון ללטף את ירכה של המתלוננת, תוך שהעלה את ידו בהדרגתיות כלפי מעלה, קירב את פניו אל פניה ונישק אותה על לחיה. ביטון חדל ממעשיו רק לאחר שחברו נכנס לרכב והמשיך בנסיעה עד שהגיע לבני ברק, שם עצר את רכבו והמתלוננת ירדה מן הרכב.