העיתונאי הפלילי בוקי נאה התראיין היום (שישי) לניסים משעל ב-103FM והתייחס לתלונה שהגיש נגדו יאיר נתניהו בגין הסתה: "אני כותב ומפרשן בענייני פלילים. כתבתי בפייסבוק 'שמישהו יחליט לחנך את הילד המפגר של ראש הממשלה, גם דקירה בישבן אל תעזור לו', זה אומר שכשמישהו תמיד דורך על הצד השני ומשפיל אותו. בעולם התחתון ובעליון דקירה בישבן זה העברת מסר כדי להשפיל אותו". 

ראש הממשלה הגיש השבוע תלונה במשטרה בטענה להסתה לאלימות נגדו ונגד בנו יאיר. יאיר עצמו הגיש תלונה נגדך על הסתה בכך שכתבת שצריך לדקור אותו, תגיד לי השתגעת?
"מה שאמרת עכשיו זה מה שנקרא פייק ניוז. אני כותב בענייני פלילים ואני מפרשן בענייני פלילים, ואני כתבתי אחרי שאדון יאיר נתניהו איחל לכל מי שהיה בהפגנת הדגלים השחורים שהם יהיו חולים בקורונה כי הם הפגינו נגד אבא שלו, אז כתבתי שעוד בסוף יקום מישהו שיחליט..."

לא, כתבת ככה, תקשיב: 'כשמישהו יחליט לחנך את הבן המפגר של ראש הממשלה וייתן לו דקירה בישבן, גם 10 מאבטחים לא יעזרו לו'.
"בדיוק, דקירה בישבן זה אצלנו מושג בעולם הפלילים, זה לא מישהו שרוצה לפגוע בך, הוא רוצה להשפיל אותך. וכשמישהו שכל הזמן, בנו של ראש הממשלה דורך על הצד השני ומשפיל אותם וכותב דברים רעים, וכולם יודעים הרי, גם החבר הכי טוב של אבא שלו אמר בעדות שלו במשטרה, הבעלים של בזק, אמר על הבן של החבר הכי טוב שלו 'ילד זין'".

אז רצית להשפיל אותו?
"לא, אני כתבתי מה יקרה בסוף שכשמישהו יחליט לסתום לו את הפה, למפגר הזה, אז ידקור אותו בתחת וגם 10 מאבטחים של השב"כ לא יעזרו לו. אז אם משטרת ישראל... אני מניח שכשהוא ישב מול חוקר במשטרת ישראל והיה צריך להסביר לו איפה פה האיום ואיפה ההסתה, אז אם הוא הסביר, משטרת ישראל תקרא לי".

אמרת שבעולם הפשע דקירה בישבן זה מסר, איזה מסר רצית להעביר לו? רצית להשפיל אותו?
"רציתי להעביר מסר שבעולם התחתון ובעולם העליון כשדוקרים מישהו בתחת, זה לא רוצים לדקור אותו בלב או בגב או לתת לו בעיטה בראש, זה להשפיל אותו. כי מישהו שכל היום, בתור הבן של ראש הממשלה, כותב על אנשים חושבים ואינטליגנטיים שרוצים להביע את דעתם על פי חוק, ומפגינים, ושומרים על מרחק, והבן הטיפש של ראש הממשלה כותב עליהם 'הלוואי שיהיו חולים' כי הם מפגינים נגד אבא שלו, אז בסוף מישהו כזה יתרגז עליו וידקור אותו בתחת. אז אני אשמח מאוד אם משטרת ישראל תקרא לי לחקירה ואני אחקר ועלא כיפאק, הכול בסדר. אבל לדעתי ולצערי הרב, משטרת ישראל אפילו לא תקרא לי לחקירה כי אין פה עבירה. לא אני זה שאדקור את הבן של ראש הממשלה בתחת, ולא אני זה שאשלח אנשים לדקור את בנו של ראש הממשלה בתחת, אני סיפרתי מה קורה במצבים כאלה בעולם נורמלי".

איזה תגובות קיבלת?
"כמובן שדקה אחרי יש מה שנקרא תעשיית הבוטים שמופעלת על ידי חבורה מטורללים מהצד של ראש הממשלה. איך בודקים שזה בוטים? רואים שנגיד עמוד פייסבוק כזה הוקם לפני נגיד שנה, ואין לו פעילות, חוץ מלשלוח לאנשים..."

בוקי נאה (צילום: צילום מסך)
בוקי נאה (צילום: צילום מסך)

מה כתבו, דבר.
"אז אמא שלי זונה ואבא שלי זונה ואשתי מזדיינת עם ערבים בשטחים באבו כביר, איזה תגובות, אלוהים ישמור כמה פסיכים יש במדינת ישראל, מה לעשות. אבל זה חלק מהעניין, אם אתה רוצה להביע את דעתך גם בתקופה כזאת, אם אתה רוצה ללכת נגיד להפגין כמו שאנשים מפגינים, אתה צריך לסבול את העובדה של תעשיית הבוטים של ראש ממשלת ישראל ובנו. אז יופי, הכול בסדר גמור, הלוואי שהמשטרה תיקח אותי לחקירה ואני אחקר על הדבר הזה ושלום על ישראל והכול בסדר".

אולי אתה רוצה להתנצל ולגמור את העניין?
"להתנצל על מה?"

על זה שכתבת מה שכתבת.
"ניסים משעל אתה גם סופר וכתבת ספרים ואתה שדרן רדיו וטלוויזיה מזה 700 שנים, לא סתם שדרן רדיו אלא מוערך ומוערץ. תקרא שוב את המשפט הזה ותגיד לי בבקשה אדוני האינטליגנט..."

אני קורא עוד פעם: 'כשמישהו יחליט לחנך את הבן המפגר', קודם כל אתה קורא לו מפגר.
"כי הוא מפגר, כי רק מפגר שכולנו האזנו לשיחה שלו שהוקלטה באוטו וכולנו יודעים... רק מפגר כזה מעז לכתוב על אנשים מבוגרים, שהם בגיל של ההורים שלו, שחשובה להם המדינה שלהם והם יוצאים מהבית מההסגר ועומדים במרחק 2 מטר אחד מהשני עם דגלים שחורים - אז מי שכותב להם שיהיו חולים - הוא מפגר".

בטקסט הזה יש כמה אלמנטים שאתה יכול להתנצל עליהם, שאתה לא התכוונת שהוא מפגר ושלא התכוונת שידקרו אותו באמת.
"אני התכוונתי שהוא מפגר, לא התכוונתי שידקרו אותו. התכוונתי שיש מצב שכשמישהו יחליט לדקור אותו אז גם מאבטחים של השב"כ לא יעזרו לו, מה לעשות. אני לא איימתי עליו ולא הסתי נגדו, אני כתבתי את דעתי ואת אמרתי ככתבנו לענייני פלילים, טוב - טוב, לא טוב - לא טוב, אם מישהו יחליט בפרקליטות המדינה שאני מסית נגד בנו של ראש הממשלה, אז בבקשה שיחקרו אותי וישלחו אותי לבית סוהר".

לא יהיה לך את התענוג הזה להיות בבית סוהר.
"אני אפנה את המשטרה לגבות עדות בתור עד הגנה ממר ניסים משעל שמבין את השפה העברית ויודע שאני מתעסק עם פלילים..."

אבל אני לא הייתי כותב מפגר, מה לעשות. זה ההבדל בינינו.
"סליחה, הבן האדם הזה מפגר, מי שמעז... אתה יודע מה, הוא לא רק מפגר, הוא גם לא תרבותי, והוא מעז לכתוב על אנשים מבוגרים, מתורבתים, אינטליגנטיים..."

את זה הבנתי.
"תתקשר ל-100 ותגיד להם שזה לא בסדר שעדיין לא עצרו אותי על הדבר הזה. יש אחד שנותן הוראות למשטרה והוא שולח להם בוואטסאפ, קוראים לו 'הצל', אתה מכיר?".