על פי הדיווחים, לין צ'י, המפיק של סדרת הנטפליקס המפורסמת The Three-Body Problem, הורעל על ידי חברו לעבודה, שזוהה בשם משפחתו שו, בזמן צילומי הסדרה. צ'י בן ה-39, שהיה גם יו"ר חברת Yoozoo Group הסינית, הורעל על פי החשד בעזרת כוס תה שאליה הוחדר רעל שהביא למותו של המפיק המצליח. צפו בטריילר של הסדרה שהפיק לין צ'י:

על פי הדיווח בעיתון China News המקומי, צ'י היה קיבל מינוי חשוב במערכת נטפליקס, והורעל על ידי שותפו לשעבר, שקינא בתפקיד החדש של צ'י. הסדרה שעליה עבד צ'י, היא טרילוגיה המורכבת משלושה ספרים: "זיכרון העבר של כדור הארץ", "היער האפל" ו"סוף המוות". הסדרה מגוללת את סיפורו של הקשר הראשון של כדור הארץ עם הציוויליזציה הזרה והיא עוקבת אחרי הכוכב, יי וונג'י, שמנסה להחזיק מעמד בחלל ולמנוע פלישה אל כדור הארץ. 

הסדרה הפכה לסנסציה עולמית והיא מבוססת על רב –מכר בינלאומי שתורגם לעשרות שפות. בנוסף לכך, הטרילוגיה גם עשתה היסטוריה אחרי שזכתה בתואר "הרומן האסייתי הראשון שקיבל את פרס הוגו", כך על פי הדיווח. כמו כן, מיד לאחר מותו ההרואי של המפיק, הוכרז כי המפיק דיוויד בניוף והמפיק ד.ב וויס, יוצרי הסדרה "משחקי הכס", לקחו על עצמם את העבודה להמשיך את היצירה של צ'י.