בתיעוד מחריד מבית החולים אל-חוסנייא שבמצרים, אספקת החמצן במחלקת קורונה שלמה נגמרה ויצרה בלאגן במסדרונות בית החולים. רופאה אחת הייתה כל כך המומה, עד שאפשר לראות אותה יושבת בפנית החדר ומחבקת את ברכיה, בזמן שגל של אסונות קורה מסביבה והמטופלים מתו אחד אחרי השני מחוסר חמצן. צפו בתיעוד מתוך הכאוס שהתרחש בבית החולים במצרים:

בסרטון אפשר לראות את הרופאים המבוהלים בניסיון נואש להציל את החולים בטיפול נמרץ על ידי הנשמה שלהם בצורה אנושית. למרות המאמצים המרובים, כארבעה בני אדם מתו כתוצאה מתקלת החמצן, אחרי שנגיף הקורונה הביא אותם למצב שהם לא יכולים לנשום בכוחות עצמם. קרוב משפחה של אחד המטופלים נשמע אומר: "כל מי שנמצא בטיפול נמרץ מת, אין חמצן". 

רופא מנשים בחורה עם בלון חמצן בצורה ידנית (צילום: צילום מסך יוטיוב)
רופא מנשים בחורה עם בלון חמצן בצורה ידנית (צילום: צילום מסך יוטיוב)

מבית החולים לא טרם נמסרה תגובה רשמית למצב, אך נטען כי אספקת החמצן אזלה. שר הבריאות המצרי, הישאם מסעוד, הוציא הודעה לתקשורת המקומית, לאחר שהתיעוד התפרסם, וטען כי האירוע נמצא בחקירה. עם זאת, מסעוד הכחיש את טענותיו של הבחור שתיעד את הסרטון וטען כי המוות של החולים לא נגרם כתוצאה מחוסר אספקת חמצן. 

לדבריו של מסעוד, המטופלים מתו כיוון שהם נמצאו בקבוצת סיכון וסבלו ממחלות רקע, מלבד נגיף הקורונה. כמו כן, מנהל בית החולים והרופאים נחקרו וטענו כי ארבעת ההרוגים היו שתי נשים בשנות ה-60 לחייהן ושני גברים, אחד בן 76 ואחד בן 44. בנוסף לכך, נטען כי גם בשבוע שעבר, בבית החולים "דלתא נילוס" שבמדינה, נהרגו שני אזרחים נוספים כתוצאה ממחסור בחמצן.