במהלך ראיון בתוכנית של ג'ודי שלום ניר מוזס לרדיו 103FM, הועלתה לשידור האסטרולוגית מרים בנימיני במטרה לתת את התחזית האסטרולוגית לקראת 2021. לטענתה, השנה אולי תשתפר לעומת השנה החולפת, אך הקורונה לא תחלוף בכזו מהירות, והחיים השגרתיים כפי שהכרנו קודם לא ישובו לסדרם עד ינואר 2023. האזינו לתחזית הקודרת של האסטרולוגית:

עם תחילת הראיון, ניר מוזס פנתה אל בנימיני בשאלה: "מה יהיה? השנה הזאת מתחילה להשתפר?", אך התשובה שקיבלה לא מאוד אופטימית. "בהשוואה לשנה שעברה – בוודאי, זו באמת הייתה שנה גרועה ביותר, אך זה עוד לא נגמר", אמרה בנימיני והוסיפה: "ינואר ופברואר בהחלט חודשים קשים, אך יכול להיות שבחודש מרץ תהיה התבהרות. למרות שהקורונה תמשך, היא לא מאוד קצרה". 

לדבריה של בנימיני, גל חיסוני הקורונה בהחלט יועיל, אך עד שנוכל לשוב אל שגרת החיים הנורמלית, יש עוד זמן. בנוסף לכך, בנימיני גם התייחסה לתחזית הקרבה על פי מזלות, כיאה לאסטרולוגית, וסיפרה כי בני מזל גדי יכולים לנשום לרווחה, על אף שהיא הזהירה לגבי העתיד הכלכלי שלהם. מזל דלי יזכו לשנה משגשגת, זאת אחרי שנתיים ורבע קשות של בני המזל. הדגים יחוו שינויים בסביבתם החברתית ואילו בני מזל טלה עברו שנתיים כל כך קשות, שלדבריה, "כל מה שלא יהיה עכשיו יהיה טוב". 

בהמשך הראיון, בנימיני נשאלה מה יהיה לקראת יום הבחירות הרביעיות של הממשלה, שצפויות להיערך בחודש מרץ הקרוב. "היום של הבחירות לא יהיה היום הכי מוצלח לכל אורכו. התוצאה של היום הזה היא לא ברורה ויש כמה אנשים שאפשר להגיד להם אם יצליחו או לא, אך לא ברור איך ביום כזה אפשר להוציא משהו שלם", טענה בנימיני. לגבי בחירות חמישיות, עוד קשה לדעת.