עו"ד אופיר שמשון שוחח הבוקר (שני) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM על כתב התביעה החדש שהוגש נגד שרה נתניהו ע"י יעקב קדוש, מי שניהל במשך כחמש שנים את העובדים במעון רה"מ. שמשון הסביר: "כתב התביעה הזה הוא תקדמי בהקיפו. זה כמו שרואים סרט ולא תמיד מבינים את כל הסצנות, ואז יש סצנת סיום שמחברת לך את כל החלקים. אז יעקב קדוש הוא סצנת הסיום. הוא בא ואומר שכל הטענות של העובדות שהיו עד עכשיו הן טענות נכונות".

בתשובה לשאלה איפה הוא היה עד עכשיו ומדוע החליט להגיש את התביעה רק עכשיו, השיב כי "במשך כל התקופה הזו הוא עשה מה שצריך לעשות. הוא פנה לכל גורמי האכיפה בישראל – משטרת ישראל, להב 433, למשרד מבקר המדינה, לפרקליטות, לגורמי הביקורת בתוך משרד ראש הממשלה. בגלל שהוא פעל איך שהוא פעל הורו לחברת 'מוריה' שהעסיקה אותו דאז להפסיק את עבודתו ואסרו על העובדים ליצור איתו קשר. אחר כך העיפו את חברת מוריה רק בגלל יעקב קדוש מהיום להיום כי החברה סירבה לפטר אותו". 

עו"ד שמשון הסביר כי מה שיש בכתב התביעה הוא פגיעה בטוהר המידות, דיווחים כוזבים לגביי שעות עבודה ודרישות מהעובדות להכין תצהירים לתמיכה בגברת נתניהו שקרו במשך מספר שנים. 

עוד הסביר העו"ד כי קדוש  לא היה אחראי רק על עובדות המעון, אלא על כל מרחב ירושלים. "מדובר בעשרות אתרים ומאות עובדים. רק האתר הזה של מעון ראש הממשלה הוא אתר בעייתי בלשון המעטה. הוא אתר מושחת שההתנהלות בו בעייתית וקטסטרופלית, ואין מה לעשות. יעקב קדוש עשה כל מה שיכול היה לעשות בכדי למנוע את זה. הוא תמך בעובדות, עזר להן, מחלקן הוא מנע מלהגיש תלונה במשטרה. התגובה של משרד ראש הממשלה זו תגובה פבלובית, להאשים בשחיתות? מה הם חושבים שהוא תובע סדרתי? זו התביעה הראשונה שהוא מעורב בה. אין תביעות נוספות, הוא אף פעם לא היה מעורב בתביעה נוספת".