ראש עיירית ירושלים משה ליאון שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM על גל האלימות שפוקד את עירו בימים האחרונים והדגיש כי "אנחנו עושים הכל על מנת להרגיע ושהאלימות הזו תיפסק".

הוא הוסיף: "כמובן זה מתחיל ממעשים שראינו בטיקטוק ולאחר מכן מתגובות מהצד השני וביחד עם חודש הרמדאן שזה חודש רגיש יחד עם צעדי סדר למעשה שהמשטרה עושה בשער שכם מכיוון שמדובר בעשרות אלפי מתפללים שמגיעים ברגע נתון להר הבית ויוצאים מהר הבית".

ליאון הסביר כי ההבדל בין מה שקורה השנה לבין מה שקרה ב-2019 זה כמות האנשים, אך ציין כי "אני חושב שזה תירוץ לאלימות רגעית שכרגע עולה, צריך לזכור שרוב תושבי מזרח העיר שומרים על שקט וסדר. בכל מקום גיניתי פעילות של אלימות מהצד הערבי והיהודי, צריך שקט אנחנו חיים כאן ביחד בעיר, ויש עשרות אלפי תושבים שנמצאים במזרח העיר בנקודות הללו שמדובר עליהן".

בדבריו, חשף ליאון כי הוא אמנם לא דיבר עם בנצי גופשטיין מארגון להב"ה כיוון ש"חבל על הזמן", לדבריו, אך ניסה למנוע את המחאה הזאת עם המשטרה: "לטענת המשטרה אי אפשר לבטל את זה כי זו הייתה מחאה חוקית. אין לי שיח וסיג איתם".

את דבריו חתם באומרו כי "אני חושב שסך הכול המחאה הייתה מיותרת לחלוטין, היא בהחלט באותו ערב ליבתה את האלימות משני הצדדים, חבל פשוט חבל, כואב ומיותר. אתמול הסתובבתי במזרח העיר בבוקר וסך הכול היה רגוע. כל מה שאנחנו רוצים עכשיו זה שקט".