פרשת החשד לאונס בתיכון היוקרתי בתל אביב: לאחר הסרת צו איסור הפרסום שהוטל על פרטי החקירה, לעניין החשד לביצוע עבירות מין, אונס ומעשים מגונים בלפחות שש נערות שלמדו במוסד חינוכי יוקרתי באזור תל אביב, ניתן לדווח כי עד לתלונה שהוגשה על ידי המתלוננת הראשונה - איש לא דיווח על האירועים למשרד החינוך, לאגף הרווחה וגם לא למשטרה. אף קטינה לא הגישה תלונה קודם להעברת התלמיד מבית הספר הראשון שבו למד.

עוד עולה כי להעברתו של החשוד בן ה-15 מבית הספר, לא היה קשר לחשדות נגדו בגין עבירות מין וכי המעבר נעשה בגלל סיבות אחרות. כזכור, אתמול שופטת בית משפט השלום לנוער בתל אביב האריכה את מעצרו בחמישה ימים. עד עתה התלוננו נגדו שש נערות שסיפרו על דפוס פעולה דומה של הנער. בכל אחד מהמקרים החשוד הכיר את קורבנותיו, ניהל איתן קשר אישי, ולטענתן, ביצע בגופן עבירות מין, אונס ומעשים מגונים.

בעימותים שנערכו לנער החשוד עם שתיים מהמתלוננות, הוא המשיך להכחיש את החשדות נגדו וטען כי מעולם לא כפה את עצמו על אף אחת מהבנות וכי היחסים שקיים עם חלקן היו בהסכמה מלאה. תלמידה באחד מבתי הספר בתל אביב שבהם למד טענה בסוף השבוע כי הוא הסתובב חופשי בבית הספר וכי המקרים שבהם מדובר התרחשו לפני יותר משנה.

פרקליטו של החשוד עו”ד חיים אוחנה מסר: “מעצרו של הקטין הוארך פעם נוספת במטרה לאפשר למשטרה לסיים את פעולות החקירה המרכזיות בתיק, לגבש את ממצאי החקירה ולבחון אותם לאור שלל הגרסאות שנאספו על ידה.

"מבחינתו של הנער החשוד, זו תוצאה קשה המשליכה באופן ישיר על מצבו הנפשי ואין ספק כי מדובר בסיטואציה מטלטלת אשר נותנת ועוד תיתן את אותותיה הקשים למשך זמן רב”.