עם המשך משפטו החוזר של רומן זדורוב בתיק הרצח של תאיר ראדה, השבוע, ניסים משעל וגיא פלג שוחחו הבוקר (חמישי) ב־103fm עם אלי אשכנזי, כתב וואלה!, שסיקר את העדכונים מהמשפט כמו גם את העימות בין צוות התביעה לשופט.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"התחושה היא שהולכים לקראת זיכוי של זדורוב", הכריז. אשכנזי סיפר כי במשפט אמש, השופט אשר קולה התבטא באופן חריג כאשר הטיח בתביעה, במסגרת ויכוח שהתגלע בין עורכת הדין מטעם התביעה לבין עורך הדין ירום הלוי: "אתם באמת רוצים להגיע לחקר האמת?". על כך הוסיף אשכנזי: "התובעת ביקשה שיחזור בו מאמירתו הקשה, כי זו הטלת ספק בטוהר הכוונות שלהם, אך הוא לא עשה זאת".

זדורוב נכנס למשפטו החוזר. שלומי גבאי, וואלה!

לדבריו של כתב וואלה!, מה שמוסיף ומערער את התיק, הוא שיחת הטלפון שניהל רומן זדורוב עם מי שהעסיקו אז, ראובן ג'נח. "עדותו של ג'נח במשפט החוזר הייתה עדות גרועה מאוד, פתאום הוא כן ידע על הרצח. העדות שלו מבחינת השופט קרסה. יש פה ספק והוא הולך ומתחדד", טען.

בעוד משעל תהה האם אנו עומדים בפני "רעידת אדמה משפטית", פלג הסביר: "גם אם זדורוב יזוכה, וזה מסתמן, לא תצא הקביעה כי הוא ישב בכלא על אף היותו חף משפע. השופטים יגידו שיש ספק סביר, ובמקרה כזה – משחררים. יש הבדל בין אדם חף לפשע לבין אדם ששוחרר מחמת הספק הסביר. לפעמים מתבררת אמת אחרת, כאן גם במקרה של זיכוי, בית המשפט יגיד 'יש ספק'".