גבר מצרפת, קבע שיא עולמי חדש במספר מטורף של קפיצות בנג'י בתוך 24 שעות בסקוטלנד.

פרנסואה-מארי דיבון בן ה-44, ניפץ את השיא הקודם שמנה 430 קפיצות בנג'י, במספר כמעט כפול. הוא קפץ 765 פעמים מיום שלישי בבוקר ועד יום רביעי, כך על פי הדיווחים. "אני מרגיש מצוין! אני אסיר תודה לצוותים שהקיפו אותי ב-24 השעות האחרונות. הם נתנו לי את האנרגיה וחיזקו אותי עד הרגע האחרון", אמר דיבון לאחר שהשלים את השיא החדש. שיא העולם הקודם נקבע בשנת 2017, על ידי מייק הרד מניו זילנד.

בן ה-44 אמר כי הוא מרגיש "בר מזל" שהצליח להשלים את המטרה שלו, עם 50 דקות מנוחה בלבד. "היעד שלנו היה להגיע גבוה, אבל לא כל כך גבוה. ידעתי מה אני מסוגל לעשות אבל אף פעם לא התאמנתי על כל כך הרבה קפיצות בכל כך מעט זמן. אבל היה לי את הלך הרוח, וברגע שהתחלתי, לא שאלתי שאלות. פשוט קפצתי", הוסיף השיאן. הוא הסביר שבחר בסקוטלנד כמקום לשבור בו את השיא, בשל אהבתו למדינה ולאנשיה. הם גם דיבר על איך ניצח את פחד הגבהים שלו בעזרת הבנג'י.

לפי הצוותים, כל קפיצה נעשתה בגובה של 40 מטרים בתנאי מזג אוויר חורפיים. דיבון סיפר: "אני חושב שהקפיצות בגשם היו הכי קשות, והיה מאוד קר. אבל צפינו את הכל מראש. ולמרות זאת, זה היה שווה את זה. הכל קרה כמתוכנן". ג'ואן ברנט משיאי גינס, כינתה את מאמציו "מעוררי השראה". הוא הוסיף כי לאחר השגת השיא, הוא מתכוון לתת לגופו הרבה מנוחה.