ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע לחברי מפלגתו כי בכוונתו לפרוש מהחיים הפוליטיים ולא להתמודד בבחירות הבאות לכנסת. במערכת הפוליטית הגיבו לדברים. 

שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד מסר: "נפתלי אחי, תודה בשמי ובשם כל עם ישראל". 



שר המשפטים גדעון סער, צייץ: "נפתלי בנט הוא פטריוט ישראלי. הוא היה ראש ממשלה טוב שמלא את התפקיד באופן ממלכתי. עבדנו בשיתוף פעולה מלא למען ישראל ואזרחיה. אני משוכנע שהוא עוד יחזור לשרת את המדינה בעתיד. נפתלי, תודה ובהצלחה!". 
 



שר הבריאות ניצן הורוביץ צייץ: "בשנה האחרונה עבדתי צמוד מאוד לראש הממשלה בנט. בשני גלי קורונה, כל יום, כמה פעמים ביום. חילוקי דעות ופוליטיקה יש, אבל גיליתי אדם חרוץ וענייני שבאמת אכפת לו מהציבור. עמדותיו לא עמדותיי וזה ברור, אבל יש לי הערכה גדולה אליו. ישראל הרוויחה שנה של ממשלה טובה, הרבה בזכותו. יישר כוח". 

יו״ר סיעת כחול לבן וסגן יו״ר הכנסת, ח״כ איתן גינזבורג: "גיליתי השנה את נפתלי בנט. גיליתי אדם, מנהיג שהוא פטריוט, ממלכתי, אוהב המדינה, שבכל פעם התעלה לגודל השעה ובחר בטובת ישראל. העדפת ה״אנחנו״ מול ה״אני״ והבחירה לחבר את חלקי החברה הישראלית גם במחירים פוליטיים כואבים, אינן נפוצות בפוליטיקה ובהנהגה הישראלית. תודה מעומק הלב והצלחה רבה!". 



באופוזיציה בירכו על הפרישה של ראש הממשלה: חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הציונות הדתית) כתב: "‏ההחלטה לפרוש מהחיים הפוליטיים אינה שלו, אלא של הציבור שמאס בו והקיא אותו מתוכו". חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) צייצה: "ברוך שפטרנו מעונשו של זה". 

חבר מפלגתו של בנט, חה"כ עמיחי שיקלי כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "אין קיצורי דרך". 

יו"ר יהדות התורה, חה"כ משה גפני, הגיב לפרישתו של בנט מהחיים הציבוריים: "מתברר שהקדוש ברוך הוא מנהל את העולם. אי אפשר לשקר ולרמות את כל המדינה, המפלגה שלו מתה במיתה משונה. לאורך כל השנה האחרונה היו טענות נגדינו על התבטאויות קשות מצידנו נגדו ונגד הממשלה הרעה הזאת, מתברר שצדקנו בכל מילה. כולם עזבו אותו, הוא נשאר לבד ועכשיו גם הוא הולך בבושת פנים".