בשבועות האחרונים אנו רואים עליה משמעותית בכמות הנוסעים שמאבדים את המזוודות שלהם, בדרכם או בהגיעם ליעד אך מסתבר שלא מדובר רק במטענים מסוג זה. כלב אחד נמצא בין ערימת כבודות שאבדו בנמל התעופה הבינלאומי טורונטו בסוף השבוע שעבר, 21 שעות לאחר שהופרד מבעליו.

ג'נה באטס בת ה-29 מהרפובליקה הדומיניקנית, יצאה לחופשת קיץ בטורונטו יחד עם בלה, הכלבה שלה. בזמן הטיול, היא נתקלה בווינסטון התועה, כלבלב חמוד שהיה זרוק ברחוב והחליטה לאמץ אותו לביתה בנוסף לבלה שכבר נמצאת בבעלותה.

כשהחופשה הגיעה לסופה, הגיעה באטס לשדה התעופה בטורונטו יחד עם שני הכלבים שהוכנסו לכלובים שישלחו לבטן המטוס יחד עם המזוודות שלה. לאחר הנחיתה בעיר הולדתה, גילתה האישה כי המזוודות אכן הגיעו ואיתן גם בלה, אך וינסטון לא היה שם.

מזוודות אבודות (צילום: אבשלום ששוני)
מזוודות אבודות (צילום: אבשלום ששוני)

באטס הנסערת ניסתה להיעזר בצוות שדה התעופה אך ההנחיות שקיבלה הן לחזור לביתה וליצור קשר עם חברת התעופה, אייר טרנסאט. מרגע שהגיעה הביתה, הבעלים לא חדלה מניסיונות להשיג את החברה בטלפון, עד שלבסוף ענו לה והיא מסרה את כל הפרטים המתארים את הכלב ואת הכלוב. היא שאלה אם תוכל לחזור על מסלולה כדי לאתר את הכלב אך היא נענתה בשלילה.

כעבור 21 שעות מרגע הנחיתה ברפובליקה הדומיניקנית, קיבלה באסט את שיחת הטלפון לה חיכתה, בה נמסר לה שווינסטון אותר בין חפצי המטען האבודים. היא סיפרה: "כעסתי מאוד ולא הבנתי איך קורה מצב שכלב הולך לאיבוד כאילו היה חפץ. זה יצור חי! הוא נמצא כשהוא מכוסה בשתן של עצמו וסבל מטראומה. אני לא  מתכוונת לטוס עם הכלבים נכון לעכשיו, עד שהמצב הנוכחי ישתפר".

ג'נה באסט ווינסטון לאחר שנמצא (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)
ג'נה באסט ווינסטון לאחר שנמצא (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)

מאייר טרנסאט נמסר בתגובה: "אנו מתייחסים למקרה ברצינות רבה ודרשנו חקירה מפורטת לגבי האירועים שהתרחשו בסוף השבוע האחרון. אנו מצטערים על העוול שנגרם לגב' באטס ולווינסטון הכלב, ואנו שמחים שהם התאחדו מחדש. הצענו לגב' פיצוי אך היא סירבה בטענה שהיא לא מעוניינת".