לבית משפחתו של כליל קמחי, שנהרג באסון הבולען בבריכה בכרמי יוסף, הגיעו משעות הבוקר (שישי) חברים, שכנים ומכרים, כאשר חלקם ממררים בבכי ומתקשים לעקל את האסון הכבד. בני המשפחה האבלים הסתגרו בתוך הבית. האח נווה אמר בבכי: "אזכור אותו לנצח".

אסון הבולען: בעלי הווילה נשלחו למעצר בית והורחקו מהיישוב

רינה, חברה של המשפחה, סיפרה: "עד 19:30 בערב, הם לא ידעו שהוא היה שם. הם היו בדרך לסופר ואז התקשר לאבא של כליל שוטר והודיע כי מצאו את הטלפון שלו. ביקשו מההורים להגיע הביתה, הם לא הבינו מה קרה. כשהם הגיעו, האמא ראתה עובדת סוציאלית שהיא מכירה והבינה שקרה משהו רע".

נווה, אחיו של כליל, סיפר ל"וואלה!" כי הוריו לא ידעו שהוא הלך למסיבה. "ההורים היו בדרך לסופר כששוטר התקשר", שחזר נווה. "השוטר שאל איפה הם, אמר שיבואו לבית ושהם יחכו להם שם". "בשלב הזה אבא חיבר בין הנקודות, ראה את הכתבות שהתפרסמו והבין שמדובר בכליל".

זירת אסון הבולען בכרמי יוסף (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
זירת אסון הבולען בכרמי יוסף (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

האירוע התרחש במהלך מסיבת בריכה של אנשי חברת השיווק הדיגיטלי בה עבד, והחברים והקולגות מתקשים להאמין שהאיש והחבר שחגג איתם בבריכה כמה רגעים לפני כן, לא ישוב יותר. "לא היית סתם אוהד, היית פנאט אמיתי", כתב בפייסבוק אלירן קוויט. "תמיד ניסית לעזור ולתרום ליציע, עוד בימי השחקן. מסתכל על הודעות מלפני 11 שנה וזה ולא נתפס. גם בשנים האחרונות שכבר פחות היות מעורב כמו שבעבר היית ממשיך לשלוח הצעות לשירים ותפאורה. זה לא נתפס שככה בנאדם הולך… תשמור עלינו מלמעלה ותשלח לנו חיוכים לעולם. יהי זכרך ברוך".

דולב חיות כתב: "לא נתפס. אין מילים לתאר את ההלם והצער. לא הכרנו אישית אבל מהמעט בתור קולגה/לקוח/חבר זכיתי להכיר בן אדם משכמו ומעלה, שנון ואינטליגנט שמפרגן בכל דרך אפשרית. מקווה שתצחיק אותם שם למעלה כמו בשיחות זום שלנו. נוח על משכבך בשלום". 

גם ולדי רטמן התקשה לקבל את הבשורה הקשה אודות מות חברו: "כשקראתי בחדשות וראיתי את הסרטון, לרגע לא חשבתי שזה יפגוש אותי בפאן האישי", כתב. "אחרי שראיתי שאתה ההרוג בתאונה הנוראית הזו ובמקרה המצער הזה נעצרה לי הנשימה. לא חושב שהיה אדם ברחוב בתל אביב או במקום שדרכת בו שחשב עליך משהו רע. בתור אדם שפוגש המון אנשים ביום יום בחיי, אותך מזה שש שנים תמיד זכרתי ככוכב מאיר מינימום שווה ערך לכוכב הצפון שמכוון אותך איפה אתה נמצא ולאן צריך ללכת. מאז שדיברנו וסבלטתי לתקופה קצרה את החדר ולאורך השנים בשיחות שהיו לנו והקשר שנוצר. גיליתי אדם שמלך הארץ זה מילה קטנה לידך. בכיתי מלראות שאתה זה שהלך בטרם עת".