לקוח של חברת המשלוחים DoorDash, העלה ליוטיוב תיעוד ממצלמת האבטחה הביתית שלו, בו ניתן לראות שליחה נוזפת בו על ה"טיפ הנמוך" שהשאיר, ומאיימת לעזוב עם המשלוח במידה ולא "ייתן טיפ גבוה יותר". לטענתה, היא נסעה 20 ק"מ כדי להביא לו את האוכל.

העובדת הסבירה ללקוח כי היא נאלצה לנסוע לקומאק, לונג איילנד, כדי לאסוף את המשלוח, ואז משם נסעה לסמית'טאון, נסיעה שלדבריה לקחה לה כ-40 דקות. לטענתו של הלקוח, הנסיעה הייתה אמורה לקחת לא יותר מ-15 עד 20 דקות, אך הנהגת התעקשה.

המזמין שאל אותה: "מה לעזאזל את רוצה? השארתי לך טיפ של שמונה דולר!", אך האישה ענתה לו בזלזול ואיימה להחזיר את האוכל שהזמין למסעדה. אחרי "דין ודברים", הסתובבה השליחה, לקחה את שקית המשלוח ועזבה את ביתו של הלקוח.

הסרטון פורסם ברשתות החברתיות והגולשים הביעו את זעמם כלפי השליחה. "האישה הזו כנראה מעולם לא עבדה עבור טיפים. טיפ של שמונה דולר זה מכובד מאוד!", כתב גולש אחד. שני הגיב: "כשליח אני כותב לה: שמונה דולר זה טיפ נהדר! אני לא מאמין שהיא לקחה את האוכל חזרה". אחר הוסיף: "כמנהל חברת אובר, אני אשמח לשמוע שהיא פוטרה מיד אחר כך. העובדה שהיא הרגישה כל כך בטוחה בעצמה לעמוד שם ולהתווכח, מרתקת".