מספר תושבי חדרה טענו הערב (רביעי) כי הוצאו מחגיגות המימונה בעיר, בהם משתתף גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, מאחר ואינם פעילי ליכוד. במודעה שהופצה על ידי עיריית חדרה מצוין כי הכניסה לאותו אירוע מימונה חופשית, אולם מספר המקומות מוגבל.

אחד מהם, רונן נאון, סיפר ל"מעריב" כי בא עם רעייתו לחגיגות כי ראו הזמנה: "נכנסו פנימה, לא באנו במחשבה לפרובוקציה. הקיפו אותנו אנשים שאני מכיר מהעיר, אחד מהם פנה אלינו ושאל אם אנחנו פעילי ליכוד, השבנו בשלילה. לפתע התפתחה מהומה והוציאו אותנו החוצה להזדהות. בהתחלה היה דין ודברים, יצאנו והבנו שאי אפשר לחזור. גורשנו כי אנחנו לא פעילי ליכוד". 

בנוסף לזוג נאון, תושבת חדרה נוספת טענה בפייסבוק: "בבית אליעזר לא הכניסו אותנו למתנ"ס. שאלו אם הצבענו ליכוד, ענינו שלא, בקשו לראות תעודת זהות כמו אחרוני הפושעים. בושה, בושה, בושה. תושבי שכונה שגרים 50 שנה, התבקשו לא להיכנס אחרי תשאול. רק על זה צריכה לקום ועדת חקירה".

תושבת נוספת כתבה: "כתושבת העיר הוזמנתי לחגיגות המימונה בעיר, אבל בעצם אני לא יכולה להכנס כי אני לא תומכת ליכוד וכי האירוע סגור לראש הממשלה? זה חוקי? לפחות אני בחוץ מביעה את עמדתי. כרגע עיריית חדרה מידרתם אותי כתושבת, לא הבנתי למה הזמנתם את כל תושבי העיר אבל אין אפשרות להכנס".