מרגריטה שוורצברג, בת 60 מחדרה, היא ההרוגה בתאונת האוטובוס שאירעה אתמול בדרום קוריאה, כך הותר הבוקר (שישי) לפרסום. משרד החוץ עדכן כי 33 פצועים ישראלים מהתאונה, בה מצאה את מותה שוורצברג, מאושפזים בתשעה בתי חולים ברחבי המדינה, כאשר ארבעה מהם במצב קשה, תשעה במצב בינוני והשאר פצועים קל. 

טרגדיה בקוריאה הדרומית: ישראלית נהרגה ו-32 נפצעו בהתהפכות אוטובוס

בתה של שוורצברג ז"ל, דניאל, כתבה בפייסבוק: "לצערי הרב, אמא שלי היא האישה שנהרגה בתאונה בדרום קוריאה. זה זמן קשה וכאוב, אך יש כאלו שזה לא מובן להם. כשהשוטר הגיע לבשר לי את הבשורה, עוד בתחילת השיחה - התקשרו אליי מהעיתונות, פעמיים. אם הוא היה מתקשר רבע שעה לפני, הוא היה מבשר הבשורה. אז אני מבקשת לכבד את הפרטיות שלנו בימים הקרובים. תודה על ההבנה".

משרד החוץ באמצעות המחלקה לישראלים בחו״ל ושגרירות ישראל בקוריאה עומדים בקשר עם הפצועים ובני משפחותיהם ופועלים לחזרתם המהירה של הפצועים לישראל. חזרתם תלויה בין השאר בחברות הביטוח הרפואי שנציגי רובן ינחתו היום בדרום קוריאה.

מחקירה ראשונית עולה כי אתמול בסמוך לשעה 18:05 (שעון מקומי) התהפך האוטובוס ובו התיירים הישראלים במחוז צ'ונג צ׳אנג צפון, ככל הנראה בשל תקלה טכנית, בעודו נוסע בחזרה אל בית המלון.

תאונת האוטובוס בדרום קוריאה (צילום: מכבי האש של צ'ונגבוק)
תאונת האוטובוס בדרום קוריאה (צילום: מכבי האש של צ'ונגבוק)

גורם רשמי במשטרה העיד מפי נהג האוטובוס: "התאונה התרחשה לאחר שהאוטובוס כבה והדרדר כ-15 עד 20 מטרים לאחור. הנסיבות המדויקות של התאונה בבדיקה".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]