המכללה האקדמית לחינוך ע״ש קיי בבאר שבע הביעה היום (חמישי) זעזועים עמוקים נוכח חשיפת ההתכתבות בין מורה לסייעת בבית ספר בבאר שבע, במסגרתה נעשה שימוש באלימות מילולית כלפי תלמידת בית הספר

"המפגרת הגיעה": ההודעות המזעזעות של מורה מב"ש על תלמידתה הפוסט טראומתית | בלעדי

ד"ר רותי פרנקל, חברת מועצת העיר באר שבע ומרצה במרכז להורות ומשפחה במכללת קיי, אמרה כי "קשה לעכל אירוע אלים, אנטי חינוכי ופוגעני שכזה. ילדים ומתבגרים מעצבים את זהותם האישית על בסיס המשוב שמקבלים מהסובבים אותם, הם זקוקים לחיזוקים חיוביים על מנת ליצור חוסן פנימי ושייכות חברתית".

היא הדגישה: "השפלה שכזו, המגיעה מצד סמכות חינוכית שאמורה להגן על הילדה, היא מעשה מזעזע שעלול להשאיר צלקות בנפש הילד שנים רבות. על אנשי חינוך מוטלת החובה להעצים ולחזק את הייחודיות שקיימת בכל ילד וילדה".

משה שולץ, מנכ״ל מכללת קיי, הוסיף: "כהורה, כבן זוג למורה במערכת החינוך ובשם המכללה אני מבקש לחזק את ידיהן של רחלי ושל אמה. אני סומך על מערכת החינוך שתדע לטפל היטב במקרה הקשה שאסור להבליג עליו. שימוש בכל סוג של אלימות כלפי תלמידים ותלמידות הוא דבר מגונה והוא ההפך מחינוך. עבודתם של נשות ואנשי החינוך כרוכה באחריות, מסירות ורגישות. כך אנו מחנכים את הסטודנטים והסטודנטיות במכללה וכך ראוי שיהיה".

כזכור, התכתבויות מכוערות ומזעזעות בין מורה בבית ספר בבאר שבע לסייעת לשני תלמידים, בהן מכנה המורה את התלמידים בשלל שמות גנאי, בהם "מדרוב", "מפגרת" ו"מסריחה", נחשפו לראשונה אתמול ב"מעריב". מדובר בהתכתבויות שנמשכו מספר חודשים וזעזעו את הורי התלמידים בבית הספר. הפרשה צפויה לעבור לטיפול משרד החינוך.