בקריית אונו מתגשם חלום משותף של העיריה, משרד החינוך וארגון "אדם לחיים שווים". בשנת הלימודים הקרובה, בראשון לספטמבר, יפתח בית ספר "אדם", בית ספר שש שנתי (ז-יב) ייחודי לתלמידים עם קשיים רגשיים מורכבים. בית הספר ימוקם בשכונת פסגת אונו במבנה שהיה בעבר שייך לתנועת הצופים הסמוך למבנה העירייה. 

בית הספר יוביל פיתוח של תכניות חינוכיות מבוססת על תחומי האומנויות, הגוף והנפש ותחומי עניין נוספים. הוא יוביל את התלמידים למיצוי היכולות, לתעודת בגרות מלאה, יאפשר מגמות ייחודיות, שיתופי פעולה עם בתי ספר עירונים אחרים ועוד. מדובר בבית ספר ייחודי לחינוך מיוחד, בו הצוות החינוכי יפעל מתוך אהבה אמיתית, חדוות יצירה ובגישות חינוכיות וטיפוליות חדשניות, שהמשותף לכולן, הוא יצירת מרחב חינוכי טיפולי ייחודי. לפי החזון של עיריית קריית אונו וארגון "אדם לחיים שווים".

קהילת בית הספר, תורכב מתלמידים ובני משפחותיהם, אנשי החינוך והמטפלים, כשכולם שותפים שווים בתהליך של התפתחות רוחנית, נפשית, יצירתית ולימודית  של כל אחד מהם בנפרד ושל בית הספר ככלל. ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו : אין ספק שפתיחת בית הספר מהווה בשורה ענקית הן למשפחות והן לתלמידים המשוועים למסגרת חינוכית המותאמת לצרכים השונים, המורכבים והייחודיים לתלמידים המתמודדים עם קושי רגשי".

אודי ליפשיץ, מנכ"ל ארגון "אדם לחיים שווים": "אני מלא התלהבות! נערי קרית אונו, ימצאו בו בית חם ועוטף, ויצאו מחוזקים לחיים. אני מזמין גם הורים וגם אנשי חינוך מכאן ומהסביבה להגשים יחד את החלום. אני מודה לעיריית קרית אונו ובמיוחד לראש העיר, ישראל גל, אדם עם חזון ורגישות בלתי רגילה, שעוזר לנו להגשים את החלום הגדול הזה".

רון מלכה, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "הקמת בית ספר כוללני לחינוך מיוחד בעיר, היא בבחינת הגשמת חלום עבורי. מיום כניסתי לתפקיד, לפי כעשור, הובלתי מדיניות חינוך, הדוגלת במתן מענים מיטביים לצרכים המגוונים של כלל תלמידי העיר. אני נרגש מן העובדה, שתלמידים שלנו, שבעבר נשארו בכיתות רגילות מתוך פשרה, ותלמידים שלנו שבעבר נאלצו לנסוע, (לעתים מרחק רב), מעתה יקבלו מענה מצויין בבית הספר המכיל, המאפשר, המעולה הזה, שאנו מקימים כאן בשיתוף עם משרד החינוך ועם עמותת אדם".

טלי משה, מנהלת המחלקה לטפול בפרט: "זה אחד הרגעים המרגשים עבורי באופן אישי כמי שמעורבת בתהליך כבר זמן רב,  אני שמחה כל כך שבקריית אונו, העיר שמחבקת, שמכילה ומחבקת את אוכלוסיית הילדים עם הצרכים המיוחדים במסגרות השונות, ייפתח גם בית ספר לחינוך מיוחד. הקמת בית ספר " אדם" היא בשורה מדהימה לילדים המרגשים האלו ולמשפחותיהם שסוף סוף  יזכו למעטפת ייחודית, שיודעת לצאת מהקופסא ולהתאים עצמה לאיכויות, לרגישויות, לכישרונות ולפוטנציאל הרב שיש בכל אחד ואחת מהם".

בימים אלו החלו בעיריית קריית אונו וארגון "אדם לחיים שווים" לגבש גם את צוות המורים והמורות שיפעל במקום. פרטים נוספים לאנשי החינוך ותלמידי קריית אונו באתר העירייה.