לקראת פתיחת שנת הלימודים, חברת צים אורבן מקבוצת רני צים מרכזי קניות הפכה עשרות ילדים מרחבי הארץ לכוכבים ליום אחד.
במסגרת קמפיין כלל־ארצי לקראת החזרה ללימודים, פנתה החברה והזמינה ילדים מכל הארץ להשתתף בקמפיין. הילדים שנבחרו, מכל קשת החברה הישראלית, זכו לרגע של תהילה בקדמת הבמה.

התפרסם מדד האוניברסיטאות הטובות בעולם: היכן דורגו הקמפוסים הישראלים?

מיכל יעקובלב, בת 6 מערד, סבלה כפעוטה מהתעללות במעון שבו שהתה ומאז היא ומשפחתה מתמודדים עם השלכות המקרה. אמה ,שרצתה לשלבה בפרויקט על מנת להעצים את בתה, מספרת: "בתור אמא, אני מנסה לדחוף אותה קדימה, להראות לה שהיא אהובה, והיא יכולה להצליח. חשוב לי לשתף את הסיפור שלנו, כי בתמונה רואים ילדה חמודה ושמחה, אך לא רואים את מה שהילדה הקטנה הזו עברה".
במסגרת הקמפיין השתתפו הילדים ביום צילומים מקצועי, קיבלו מתנות לקראת החזרה ללימודים, ומעל הכל - תמונותיהם מתנוססות כעת ברחבי הארץ על גבי אוטובוסים ושלטי חוצות.

בקמפיין משתתפים גם צמד אחים שאומצו יחד, אלון חיים אסולין בן ה־9 ואחותו אביב אסולין בת ה־12, משדה צבי שליד נתיבות. ההורים המאמצים של השניים מספרים כי לאחרונה חלה אלון וכעת הוא בתהליכי החלמה. המשפחה עברה קשיים לא פשוטים וסבלה מטלטלות רגשיות כשהשתתפות הילדים בקמפיין הסבה להם רגע מלא בנחת ושמחה.
"הילדים נרגשים, הם כל כך נהנים לראות את עצמם בקמפיין, זו חוויה של פעם בחיים עבורם", מספרים במשפחה.

עמרו מגאדלה בצילומים (צילום: ניר ולדץ)
עמרו מגאדלה בצילומים (צילום: ניר ולדץ)


אמו של עמרו מגאדלה, בן 5 מבאקה אל־גרבייה, שהשתתף בקמפיין, מספרת: "הוא ילד מיוחד, שכל מי שרואה אותו מתאהב בו מיד. עמרו עבר לאחרונה ניתוח קשה, וכעת הוא נמצא בדרך להחלמה. אני מאחלת לו שיגשים כל משאלות לבו. ההשתתפות שלו ביום הצילומים והאפשרות לראות את עצמו על שלטי חוצות העניקו לילד שלי כל כך הרבה אושר וביטחון".


דלית רוזן, מנהלת שיווק ופרסום רני צים מרכזי קניות, מספרת: "הקמפיין הזה הוא למעשה הפנים היפות של החברה שלנו. אנחנו שונים, קהילתיים, דוגלים בעשייה לטוב, ובד בבד מקדמים הצלחה ומאפשרים לכל אחד לחוש מיוחד ובעל ערך".