מועצת התלמידים והנוער הארצית והנהגת ההורים הארצית קיימו היום (רביעי) הפגנה מול משרד החינוך בתל אביב, זאת במחאה על כך שגם כעת, למרות הזמן הקצר שנותר עד לפתיחת שנת הלימודים, עדיין לא ברור האם היא תיפתח כסדרה בתיכונים, זאת בשל הסחבת במשא ומתן עם יו"ר ארגון המורים רן ארז. בין השלטים שהונפו בהפגנה: "רן ארז, סבתא ביקשה שאטוס לפולין", "איפה נהייה ב-1.9? לחצו על הרולטה?" ו"זה לא כל כך נעים לראות בית ספר סגור".

בשורה להורים? פרטים חדשים על ההתקדמות במו"מ בין המורים לאוצר
השרה שהתמודדה עם השביתה הגדולה מזהירה: "צריך לסיים את האירוע עם הסכם"
 
יו"ר הנהגת ההורים הארצית, מירום שיף אמר במהלך ההפגנה כי "למה למנהיגים שלנו, לשר האוצר לשר החינוך לראש הממשלה ולרן ארז לא נראה שצריך לסיים כבר את המשא ומתן? הגיע הזמן שתלמידי ישראל בתיכונים, אחרי שנים של קורונה וחוסר יציבות - יקבלו אותה. לא מגיע לתלמידים והתלמידות, שהם הילדים שלנו, להמשיך ולשוטט ברחובות, אז הגיע הזמן שתיקחו אחריות".

עוד הוסיף: "שלא תבינו לא נכון, אנחנו תומכים בדרישות של המורים, רוצים שהם יקבלו שכר ראוי ושהמעמד שלהם יעלה, רוצים שיהיו יותר מורים - לכן, שר האוצר, הגיע הזמן שלא תתעלם מסכסוך העבודה שנמשך שנה וחצי. הגיע הזמן שתדאג להיכנס לחדר. הגיע הזמן שיחד עם שר החינוך תיקחו אחריות - כי ראש הממשלה מתעלם מהדבר הזה לצערנו הרב, והגיע הזמן שתגלו אחריות עבור התלמידים, דור העתיד של מדינת ישראל, הילדים שיתגייסו לצה"ל בשנה הבאה".