בדרך לשביתה? יו"ר ארגון המורים רן ארז שלח הערב (רביעי) מכתב למורי הארגון העל יסודיים, ובו האשים באופן חסר תקדים את הסתדרות המורים, בטענה כי הוא פועלת כנגדו. "מתברר שהסתדרות המורים פונה למורים ומשדלת אותם לשבור שביתה, ולהחליש את כוח העבודה המאורגן", האשים

"סמוטריץ' ינסה לצאת גיבור": רן ארז חושף - זו הסיבה לשביתה הצפויה בחינוך
רן ארז: "לשר החינוך לא אכפת, המורים צריכים להיערך לשביתה ארוכה"

כמו כן, אף תקף: "אני מוקיע את התנהגות הסתדרות המורים כנגד מורות ומורים בישראל, העובדים כתף אל כתף עם מורות ומורים חברי הסתדרות המורים. אני מודיע לכם שמאמצי הסתדרות המורים לפגוע במאבקנו למענכם לא יועילו, אלא להיפך – הם מחזקים את ארגון המורים ואת העמידה האיתנה על זכויותיכם".

"במעשים אלה, בניסיונה לפגוע במורות ומורים ובמאבק לטובתכן/ם, מפרה הסתדרות המורים את כללי הברזל המחייבים כל ארגון עובדים, ובוודאי ארגון מורים, וחותרת תחת חובתה לשמור, להגן ולעשות כל שניתן לטובת ולא כנגד, מורות ומורי מערכת החינוך", הוסיף. 

עוד ציין: "אני מקווה שהסתדרות המורים תתעשת ותעסוק אך ורק בפעולות לטובת המורות והמורים, ותחדל מפעולותיה נגד עובדי ההוראה בישראל, ללא קשר להשתייכותם הארגונית".

בנוסף, טען כי נכון לעכשיו שנת הלימודים בתיכונים לא תיפתח כסדרה: "בימים אלה, אנחנו עסוקים בניסיון להגיע להסכמות בנוגע לתוספות שכר לכלל מורי החינוך העל יסודי, ושיפור תנאי עבודתם. כפי שהבהרנו – ללא הסכמות שנת הלימודים לא תפתח, והשביתה עליה הכרזנו תחל".