סערה נוספת במשרד החינוך: כחודשיים לאחר התפטרות המנכ"ל אסף צלאל, בכירה נוספת הודיעה על התפטרותה. גלי נהרי, הסמנכ"לית שהיתה אחראית בין היתר על גיוס, הכשרה, פיתוח והשמה של עובדי ההוראה, הודיעה היום (חמישי) על התפטרותה מהתפקיד, זאת בשל מה שהגדירה כ"שיקולים לא מקצועיים במשרד". בכירים במשרד תקפו בשיחה עם מעריב: "היועצים הפוליטיים של השר מנהלים את המשרד, המנכ"ל לא מתערב בנעשה".

פרסום ראשון: מנכ"ל משרד החינוך המתפטר הציע להישאר בתפקידו עד אחרי החגים, קיש סירב

נהרי, שנכנסה לתפקידה לפני כשלושה חודשים, עסקה בין היתר הפיתוח העובדים והתמודדות עם מצוקת כוח האדם. למעשה, מדובר באחד התפקידים המשמעותיים ביותר במשרד. "לצערי הרב, אני חווה פער עצום בין גודל המשימה המוטלת על כתפי לבין האקלים הארגוני הקיים במשרד כיום אשר לא מאפשר לי לבצע משימה זו. כל הניסיונות שלי למנוע מצב זה, לא הועילו. לאור זאת, אני נאלצת לסיים את תפקידי", כתבה.

ממשרד החינוך נמסר: "גלי נהרי מונתה ב-17.07.23 כמינוי בפועל לתפקיד סמנכ"לית מינהל עובדי הוראה, למשך שלושה חודשים.  מצוקת חוסרי המורים ושיפור מעמד עובדי ההוראה נמצאים בראש סדר העדיפויות שהגדיר שר החינוך - וכך זה יישאר. המשרד מכבד את החלטתה ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".