סערה נוספת בפתח תקווה: מורים ותלמידים דורשים לפטר מורה מבית ספר בעיר בשל התבטאויותיו לכאורה נגד חיילי צה"ל וכוחות הביטחון. "אסור לתת לאקטיביסטים קיצוניים כמוהו לחנך ילדים בבית ספר", מסרו. הנושא הועבר לבחינת משרד החינוך. 

אחד התלמידים סיפר: "אני קורא לכל ההורים לעשות בלאגן ושהמורה לא ילמד בבית ספר. בשיעור הראשון הוא נכנס לכיתה ואמר 'אני שמאלני קיצוני עוכר ישראל', ביקשנו להשאיר את הפוליטיקה מחוץ לכיתה וזה לא קרה. אני אישית הייתי בשיחה עם המחנך והמנהלת אבל הם אמרו לתת לו ניסיון. יודע שאם נניח לסיפור הוא יחזור ללמד, הוא עף כבר מבית ספר אחר בגלל אמירות כאלה ואחרות. הביאו אותו על הראש שלנו".

"אני יודע שזאת תקופה שכולנו צריכים להיות מאוחדים. אבל אני לא אכנס לשיעורי זום של מורה שכזה. זו הבגרות שלי ושל 150 תלמידים אחרים שלומדים איתו.  חבל שבצאת שבת זה הדבר הראשון שתלמידי כיתה י׳ צריכים להתעסק בו". הוסיף. 

זוהי איננה הפעם הראשונה שהמורה עומד במוקד הסערה. ב-2019 הוא הודח מתפקידו בבית ספר בראשון לציון לאחר שעורר סערה ועודד לכאורה סירוב גיוס לצה"ל ואף הגדיר טייסים של חיל האוויר כ"רוצחי ילדים". אז, החליטה עיריית ראשון לציון החליטה לסיים את העסקתו בין היתר בשל  תלונות מצד הורים לתלמידים על כך שהביע את עמדותיו הפוליטיות. 

מוקדם יותר היום פורסם לראשונה "במעריב" כי  משטרת פ"ת עצרה קטין בן 16 שהעלה בימים האחרונים פוסטים ברשת החברתית בהם הוא מגבה את פעילות חמאס, משבח את ארגוני הטרור ובעצם פוגע בחיילי צהל וכוחות הביטחון.