"די לכיבוש, מתנחלים פושעים": מרצה במכללת קיי בבאר שבע פרסמה פוסטים נגד מדינת ישראל בעקבות מלחמת חרבות ברזל ועוררה סערה בקרב הסטודנטים. בעקבות הפרסומים במכללה הוחלט להשעות את המרצה עד לתום הליך בירור.

ביום הטבח ביישובי עוטף עזה היא כתבה: "אירוע זה מבליט את החולשה של הכיבוש כי הנכבש יום אחד יאגור כוח ויקום נגד כל מה שמתרחש, נגד האכזריות המתמשכת, נגד הרצח היומיומי באישור הצבא. אי אפשר לפגוע יותר בחיי פלסטינים". בפוסט אחר היא כתבה: "נתניהו הוא הרוע עצמו".

תקיפת מטרות חמאס בשטח רצועת עזה (צילום :דובר צה"ל)

ממכללת קיי נמסר:  "נתקלנו בימים האחרונים במספר תופעות שבהם סטודנטים ואף חברת סגל פרסמו פוסטים המגנים את פעולת חיילי צה"ל להגן על מדינת ישראל ומהללים את ארגוני הטרור בפעולתם הנפשעת נגד תינוקות, ילדים, מבוגרים וקשישים. הנהלת המכללה מגנה בתוקף ובצורה חריפה כל התבטאות מסוג זה ותומכת באופן מלא בפעולות צה"ל הבאות להגן על ביטחונה ושלומה של המדינה".

"מדינת ישראל מצאה את עצמה נגררת לתוך מלחמה עקובה מדם זאת ללא כל סיבה. הנהלת המכללה החליטה לנקוט ביד קשה ובאפס סובלנות כלפי כל סטודנט וחבר סגל, ותפעל למצות עימם את כל ההליכים המשמעתיים האפשריים על פי הדין והחוק המקובלים. מדיניות זאת אף מגובה מהנחיות מפורשות של שר החינוך לפעול ביד קשה כלפי גורמים אלה".