תלמידת כיתה ג' ממרכז הארץ נאלצת להישאר בביתה, לאחר שלדבריה הוטרדה על ידי בן כיתתה, בעוד הילד המטריד שב לספסל הלימודים, לאחר מספר ימי השעיה.



"לפני כחודשיים היא סיפרה לי בפעם הראשונה שאחד התלמידים נגע לה בישבן", מספרת ל"מעריב" אמה של התלמידה. לדבריה, "זה לא היה בטעות".


בעקבות המקרה, פנתה האם למחנכת הכיתה, והיא הבטיחה כי תטפל בכך. לאחר מספר ימים, כשבית הספר לא יצר קשר עם האם, היא פנתה שוב בנושא, והבטיחו לה שהמקרה בטיפול.



חודש נוסף חלף, ושוב סיפרה הילדה לאמה כי אותו התלמיד נגע לה בישבן והיא פוחדת שינסה לגעת בה גם באיברים אחרים. "ניגשתי מייד למנהלת, והיא אמרה שאין לה מה לעשות, הילד בעייתי ומושעה כל הזמן", מספרת האם. לדבריה, המנהלת הפנתה אותה לעירייה ואמרה לה שהיא אינה יכולה להתערב יותר.



האם פנתה לעירייה, ושם בחנו את הנושא ואף כינסו מספר ועדות שדנו בהתרחשות, אך בסיומן נקבע כי לתלמיד לא הייתה כוונה מינית והודיעו שהוא ישוב לבית הספר. "היא כרגע בבית, היו לילות שהיא התקשתה להירדם בהם", אומרת אמה של הילדה ומדגישה: "היא לא תשב איתו באותה כיתה". אתמול הזהירו הורים לתלמידים מהכיתה כי לא ישלחו את ילדיהם ללימודים, וכי הם מקווים שהצעד יסייע להרחקת התלמיד מבית הספר.



יו"ר פורום הורים נגד אלימות, לילך קובה, התייחסה גם היא לסיפור ואמרה: "המקרה שנחשף כאן צריך להרעיד את אמות הספים של מערכת החינוך בעיר".


ממשרד החינוך נמסר כי "הנהלת בית הספר פועלת בכל הדרכים שעומדות לרשותה כדי לאפשר הגנה מלאה לתלמידים. האירוע המדובר טופל באופן מעמיק ובמלוא החומרה. כמו כן, הוצע לתלמידה ליווי רגשי ומקצועי, ככל שיידרש". מהעירייה לא התקבלה תגובה לכתבה.