התלמידים יכולים לנשום לרווחה - בחינת הבגרות במתמטיקה, שנחשבת למלחיצה ביותר, כבר מאחוריהם. כ-200 אלף תלמידים ניגשו לאורך היום (שני) לבחינה, כש-19 אלף מהם ניגשו לבחינה ברמה של חמש יחידות. מדובר בשבירת השיא של במספר הנבחנים במתמטיקה ברמה מוגברת, זאת בזכות התוכנית הלאומית לחיזוק לימודי המתמטיקה של שר החינוך היוצא, נפתלי בנט.
ד"ר מרב הרץ, מנהלת אולפנת בני עקיבא בכפר סבא ומורה למתמטיקה, אמרה ל"מעריב אונליין" כי הבגרות הייתה הוגנת. "רוב הבנות שיצאו מהשאלון ברמה של חמש יחידות טענו שהיה בסדר", הסבירה, "בשאלה מסוימת היה משהו טריקי אבל חוץ מזה היה הוגן לחלוטין. בעבר היו שנים בהן השאלונים היו קשים והייתה היסטריה גדולה, בכי וכעס, אבל השנה היה רגוע, על מי מנוחות".
באולפנה ניגשו למתמטיקה ברמה מוגברת כ-30% מהתלמידות, וד"ר הרץ מציינת כי "מי שלמדה כמו שצריך והשקיעה במשך כל השנה אין שום סיבה שהיא לא תצליח". נעה מנגדי, תלמידת האולפנה שניגשה לבגרות ברמה של ארבע יחידות לימוד אומרת כי "הייתה בגרות הוגנת, בזכות המורה שהשקיע בנו ועשה הכל שנצליח. הרגשתי שהמבחן היה ברמה המתאימה". 

חברתה, עדן ורולקר, שגם ניגשה ל-4 יח"ל, אומרת גם היא כי "הבגרות הייתה ממש הוגנת, המון בזכות התרגול בכיתה, המורה הביא לנו במשך השנה תרגוללים ברמה של בגרות ואז בבגרות היה לנו יותר קל. השקעתי המון וראיתי את התוצאות". יעל בלבין, שניגשה ברמה של 3 יח"ל, אומרת כי "המבחן היה הוגן, הרגשתי שאני מתאמצת. לא היה לי קל לגשת ל-3 יח"ל. 
בר איצקוביץ, שניגשה ל-5 יח"ל, אומרת כי "היה קשה, פספסתי כל מיני דברים אבל בסה"כ היה בסדר. שאלה אחת הייתה לי ממש מאתגרת אבל שאר השאלות היו לי סבבה. חשבתי שאני מסוגלת להצליח ב-5 יח"ל אז רציתי להילחם על זה, דוחפים אותנו לזה באולפנה והרגשתי שאני מסוגלת".
אלה הפתרונות של כל השאלונים, באדיבות יואל גבע: