לאחר החשיפה לסרטוני ההתעללות שחשפו את הזוועה שעברו ילדי הפעוטון של כרמל מעודה בראש העין החשודה בהתעללות בילדים שהיו תחת חסותה, הערב (חמישי) ההורים קיימו הפגנה ספונטנית מחוץ לגן בו התגשם הסיוט הגדול ביותר של כל הורה. ניקול דניאל חגבי, שבנה היה במוקד הסרטונים וספג את מרבית ההתעללות, השתתפה בהפגנה וסיפרה ל"מעריב" על ההתמודדות עם הגילוי הקשה.

"התחושה קשה, אנחנו כבר כמעט שבועיים בתוך הסיפור הזה ובשבועיים האלה שמענו על כל הסיפורים האלה, כך שזה לא היה מפתיע", סיפרה דניאל חגבי, והוסיפה כי "לראות את זה, לשים תמונות מאחורי הסיפורים האלה זה היה קשה. הבן שלי זה הילד שנקשר, שמכסים לו את הראש וזה לא נתפס. כמות הרוע שקשה להכיל אותה, בעלי שוכב בבית מפורק חולה עם חום אחרי צפייה בסרטונים".
על מצב בנה היום אומרת כי "הבן שלי קסם, כל הרע הזה לא יכל לו. הוא יהיה עוד יותר קסם, נרפא אותו, נעטוף אותו. העולם הזה טוב ויש אנשים רעים ואני מתעקשת להמשיך להאמין בזה".
מה את מקווה שיקרה?

"אני מאחלת לכרמל עונש מוות אבל זה לא מה שיקרה. מקווה שתהיה ענישה מחמירה".

כזכור, באמצע החודש שעבר, נעצרה כרמל מעודה, גננת בת 25 מראש העין בחשד להתעללות בחסר ישע בפעוטון אותו היא מנהלת בעיר. בסרטון אבטחה מהפעוטון התגלו ראיות להתעללות קשה, פיזית ופסיכולוגית בילדי הגן מידיה של של מעודה. בסרטון נראית מעודה כשהיא פוגעת בילדים בצורה קשה - כאשר בין היתר היא נראית קושרת ידי ילדים לדקות ארוכות, מאכילה אותם בכוח עד להקאה - ולאחר מכן מאכילה אותם שוב בקיאם.

עם קבלת הדיווח פתחה משטרת ישראל בחקירה במהלכה נאספו ראיות כנגד הגננת, שביססו את החשדות נגדה. במהלך החקירה איתרו חוקרי המשטרה את תיעוד מצלמות האבטחה בגן, שתיעדו את הנעשה בגן בשעות הפעילות, ואת התנהלותה של מעודה מול הפעוטות. מצפייה של החוקרים בסרטי האבטחה עלה כי הגננת נהגה להעמיד את הפעוטות דקות ארוכות כשפניהם מופנות אל הקיר, להאכיל אותם בקיא שפלטו, לקשור את אחד הילדים בידיו לכיסא כשהן משוכות לאחור והוא ממרר בבכי עד אשר נופל מהכיסא לרצפה וידיו נותרות קשורות מאחור, וכן הכאת הילדים באמצעות מגבת ובידיים.