בפתח שנת הלימודים האקדמית: "יותר מ־96% מהסטודנטים נאלצים לעבוד במהלך התואר", אומרת מור סדון, מנהלת השיווק והאסטרטגיה של חברת iGroup, על פי נתונים שאספה החברה באמצעות היישומון istudent.
 
מהנתונים עולה כי 32.5% מהסטודנטים מקבלים סיוע מההורים בשכר הלימוד, ויותר מ־63% גרים מחוץ לבית ההורים ומשלמים על דיור. לדברי סדון, "יש סיבה שמותגים מובילים נלחמים על תשומת הלב של הסטודנטים. מהנתונים בידנו עולה שעיקר הצריכה של הסטודנטים - מזון מהיר, בילויים, ציוד ללימודים, לייף־סטייל ואופנה". עוד עולה מנתוני הסקר כי רוב הסטודנטים מתקשים לחסוך כסף בזמן הלימודים. יותר מ־53% לא מצליחים בכך כלל.
 
"הם צעירים, הם עובדים קשה, ואת ההכנסה הפנויה שנותרת להם בסוף החודש הם מעדיפים להשקיע בעצמם ובפנאי שלהם, כדי להצליח לשרוד את התקופה העמוסה של הלימודים", מוסיפה סדון. "זו כבר השנה החמישית שאנחנו ב־istudent עושים מאמצים להיות קשובים לצורכי הסטודנטים ולתת מענה להעדפות הצרכניות ולמותגים האהובים עליהם, במחירים שמאפשרים להם ליהנות מהכל".
 

Istudent, מועדון הצרכנות הגדול ביותר לסטודנטים בישראל, הוא מועדון דיגיטלי המתבסס על יישומון מובייל ואתר אינטרנט. המועדון מעניק הטבות בלעדיות לסטודנטים, וההרשמה אליו היא חינם לכל סטודנט במוסד לימודים מוכר. עד כה הצטרפו יותר מ־290 אלף סטודנטים, שמנצלים יחד את כוחם הצרכני בתחומים רבים. המועדון מעניק לחבריו הטבות אטרקטיביות ובלעדיות במאות אתרים ועסקים מובילים בארץ ובעולם, בהם: טרמינל איקס, בורגראנץ', טופשופ, מגה ספורט, סופר־פארם, בי.בי.בי, אסוס, אופטיקנה, פיצה האט, סינמה סיטי, זאפה ועוד.