עובדי הוראה וצוותים חינוכיים לא קיבלו החזרי נסיעות מאז תחילת שנת הלימודים, והסיבה לכך מקוממת במיוחד: אף שהם מילאו את טופסי החזרי הנסיעות שלהם בזמן, מאחר שהאחראית על הזנת הטפסים בגזברות של משרד החינוך עברה ניתוח ולא היה מי שיחליפה, לא הוקלדו למערכת נתוניהם, ועל כן לא שולמו להם הוצאות הנסיעות זה שלושה חודשים.
 
אחת העובדות שלא קיבלה החזרי נסיעות מאז פתיחת שנת הלימודים סיפרה ל"מעריב": "בכל שנה יש עניינים עם המשכורות שלנו, זה לא חדש לנו. כשראינו שלא קיבלנו את החזרי הנסיעות, חיכינו חודש אחד, אבל גם בחודש הבא הם לא הופיעו, וקיבלנו הודעות שלא הגשנו טופסי תשלום קצובת נסיעה למערכת. 
"במקום שבו אני עובדת, הטפסים הוגשו בזמן, וכשהתקשרנו לברר את העניין אמרו לנו שהעובדת הראשית בגזברות שברה את היד ואין מי שיזין במקומה את הנתונים, כך שאנחנו צריכים לחכות שהיא תחזור מהחופשה".
 

העובדים לא התייאשו, חיכו כמה ימים, ופנו שוב כדי לראות אם הכסף המיוחל יינתן במשכורת הקרובה. התשובה שהם קיבלו הייתה: "אין מה לעשות, חכו בסבלנות". ואכן, עד עתה לא התקבלו ההחזרים.
 
במשרד החינוך לא התייחסו לטענות כי בשל חופשת המחלה של העובדת לא הוזנו נתוני העובדים, ומסרו כי כל עובדי ההוראה שלא קיבלו החזר נסיעות אותרו, וכי התשלום הועבר אל חשבונות הבנק שלהם. המשרד פועל לאתר את המורים שטרם העבירו את פרטיהם, כדי להעביר גם אליהם באופן מיידי את התשלום.