מייסדת "כנפיים של קרמבו" תדליק משואה: עדי אלטשולר התבשרה היום (שני) על ידי שרת התרבות מירי רגב כי נבחרה להדליק משואה בטקס השאת המשואות הממלכתי שיתרחש ביום העצמאות ה-72 המתקרב למדינת ישראל. אלטשולר היא מייסדת תנועת הנוער הראשונה לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים – "כנפיים של קרמבו", ומייסדת מיזם "זיכרון בסלון" – התכנסות אלטרנטיבית בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה. כיום היא גם מייסדת ומנכ"לית עמותת אינקלו המובילה את המהלך להקמת בתי ספר מכילים בשיתוף משרד החינוך.

לאורך עשייתה, זכתה אלטשולר בפרסי הוקרה רבים, ביניהם אות הנשיא למתנדב, אות ברנשטיין על התנדבות ומנהיגות חברתית ופרס רפפורט על יוזמה מחוללת שינוי. בשנת 2014 היא נבחרה על ידי מגזין טיים לאחת ממנהיגות הדור הבא, וכן נאמה באו"ם כנציגה ישראלית בתחום היזמות והיצירתיות. 

בשיחתה המקוונת עם מירי רגב, הודיעה לה השרה כי השנה היא תדליק משואה בטקס יום העצמאות הממלכתי. בחשבון הפייסבוק הפרטי שלה כתבה: "לפני זמן קצר הגיע השיחה ונבחרתי להשיא משואה השנה. מעבר לצמרמורת שעברה לי בכל הגוף, מעבר להתרגשות העצומה והמובנת, ומעבר להכרת התודה שיש לי לכל כך הרבה שותפים לדרך, כל השיחה עלתה מולי עדי הנערה. התמימה, המתלהבת, זו שלא מוכנה לקבל לא כתשובה לאף שאלה. והרי זו מהות הנעורים, להתנער מכל המוסכמות, לנער את כל מי שמנסה להכניס לנו מקל בגלגלים. לא לפחד לטעות, ליפול, להתנער מהאבק ולהמשיך. כי מאחורי כל נער ונערה יש גם בערה. שלהבת פנימית בוערת, שלא מתביישת בבערות שלה, בחוסר הידע".

"עם השנים, המציאות שמה לנו מעצורים", הוסיפה אלטשולר בפוסט, "אנחנו שמים על עצמנו מחסומים, נזהרים, נשחקים ונעצרים. אבל ברגעים שאנחנו מוכנים לחיות ברגע הזה, כאן ועכשיו, אנחנו מתחברים לאש התמיד שבנו, לבערה של הנערה. וזו האש במשואה שאדליק. זו האש שאני כל כך רוצה שתהדהד בלב כל נער ונערה שיצפו בטקס הזה ויבינו שגם בימים מטורפים כמו אלה, הכל אפשרי".

"בכוח אש הנעורים אפשר לנצח. אפשר להתנער מעל כל משוכה ומבוכה, ואפשר להאיר כל חשיכה. פוסט תודות לשותפים שזה שלהם לא פחות משלי בהמשך. בינתיים תודה לך, נערה, שלא עזבת אותי, גם ברגעים שחשבתי שאת תמימה ומגזימה ולא ראויה ולא יכולה, ותודה להורים שלי שלא קיצצו לי את הכנפיים. תודה תודה", סיכמה את דבריה.