ח"כ מאי גולן (הליכוד) פנתה לשר לענייני השכלה גבוהה זאב אלקין, בבקשה להטמיע קוד אתי בקרב תאי סטודנטים, זאת בעקבות הסרטון מעורר הסערה של תא חד"ש באוניברסיטה העברית. גולן פנתה לשר אמש, בירכה אותו וכתבה שנחשפה "לסרטון נאצה המשמיץ את חיילי צה״ל ומדינת ישראל והופק על ידי תא חד״ש באוניברסיטה העברית".

גולן ציינה כי היא תומכת בדברי הנהלת האוניברסיטה שסתרה וגינתה את הנאמר בסרטון והדגישה כי אין מדובר בעמדת האוניברסיטה אלא בעמדת תא חד"ש בלבד, אך התאכזבה שלא ננקטו צעדים משמעותיים בנידון. "כפי שאתה בוודאי יודע, אין זאת הפעם הראשונה בה תאי סטודנטים מרשים לעצמם להסית. כדי להילחם בתופעה מסוכנת זאת באופן מערכתי ולא נקודתי, אני סבורה כי יש לנסח קוד אתי מוסכם ואחיד אשר יוטמע בקרב תאי הסטודנטים בכל מוסדות האקדמיה", כתבה.

חברת הכנסת הוסיפה עוד: "פלורליזם וחופש אקדמי הם דבר חשוב ונכון, אך לא בכל מחיר, במיוחד כשהם פועלים ומסיתים נגד ערכי הציונות עליהם מבוססת מדינתנו". אלקין טרם נענה להצעה

המכתב ששלחה גולן (צילום: ללא)
המכתב ששלחה גולן (צילום: ללא)

יצויין כי בעקבות המקרה, חברי תא "אם תרצו" באוניברסיטה העברית פנו לשר אלקין בבקשה להתערב בנושא, אך הוא טרם נענה לבקשה באופן רשמי. זאת ועוד, השר טרם פרסם ברשתותיו החברתיות דבר בנושא השכלה גבוהה, ולא שינה את התואר שלו בטוויטר מ"שר להגנת הסביבה, ירושלים ומורשת וחבר הקבינט המדיני ביטחוני" ל"שר להשכלה גבוהה ומשאבי מים".