"הוצאתי הנחייה למרצים שלי שאני לא דורש מהם ללמד את כל השעה וחצי שכתובה במערכת, או את כל השלוש שעות. הרי זה גם ככה מאוד קשה לשמור על קשב בתקופה הזו למשך זמן כה ארוך. הסברתי שחלק מהזמן אפשר לוותר על ההרצאה הפרונטלית, ובמקומה להקליט איזשהו סרטון. אפשר לתת לסטודנטים להיות מעורבים יותר, ואפילו לתת להם איזושהי מטלה. בזום יש לנו אפשרות לחלק אותם לחדרים, ואז התלמידים יכולים לנהל שיח בקבוצות קטנות יותר והמרצה יכול לעבור בין החדרים. זה גם דבר שמקנה מיומנות מאוד חשובה של עבודה קבוצתית, קל וחומר בעת הזו. היכולת לעבוד בצוות, לשמוע דעות של אחרים, ושכל אחד יוסיף את שלו. מעבר לזה, יש לנו עוד כל מיני כלים המעורבים בבינה מלאכותית, ובכך מסייעים לתלמידים לבסס את הטיעונים שלהם".