על פי החשד, בעל רצח את אשתו ימים ספורים לאחר חתונתם, בעוד הנשואה הטרייה הספיקה להשאיר הודעה קולית לאמה בה נשמעו מילותיה האחרונות. רפאלה פרנסיסקו, בת ה-19, נדקרה למוות בידי בעלה, מריו, בדירתם בעיר סאו פאולו שבברזיל, לאחר ויכוח סוער שהתפתח בין השניים על פתיחת הליך גירושין כשישה ימים בלבד אחרי החתונה. 

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, האישה החליקה את שערה בחדרה, כאשר הבעל חזר מעבודתו והחל להתפתח ויכוח בין הנשואים הטריים. ברגע אחד של זעם, הבעל לקח סכין חדה ודקר את אשתו בבטן ובצוואר. בזמן התקיפה האכזרית, הצעירה הספיקה לשלוח לאמה הודעה קולית בה היא אמרה: "אמא, אני רוצה לחזור הביתה". 

לאחר הרצח, מריו התקשר לאביו, שלקח אותו אל תחנת המשטרה על מנת שיוכל להסגיר את עצמו. כמו כן, הבעל טרם הורשע והחקירה סביב האירוע עדיין מתקיימת, נכון לזמן כתיבת שורות אלו. לדברי קרובי המשפחה של הצעירה, מריו תקף אותה בעבר ופעם אף ניסה לחנוק אותה, כאשר ההתעללות החמירה בימים שלאחר החתונה. 

כאשר האישה הבינה שהיא רוצה להתגרש מבעלה בעקבות התקיפות האלימות שחוותה ממנו, על פי דברי המקורבים, זה היה המניע העומד מאחורי התקיפה הקטלנית. על פי מרכז וילסון, צוות מחקר אמריקני, רצח נשים בברזיל גדל בארבעה אחוזים במהלך השנה האחרונה, כאשר רק ארבעה אחוזים מהנרצחות התלוננו על אלימות במשפחה לפני הרצח.