מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד נפגשה היום (ראשון) עם הממונה על השכר במשרד האוצר, קובי בר נתן. בתום הפגישה סיכמו השניים כי גם מחר יתקיימו לימודים במערכת החינוך.

במהלך הפגישה הציע האוצר כי מורה בראשית דרכו יקבל שכר על סך של 8,600 שקלים. יצוין כי במסגרת המשא ומתן בין הצדדים דרשה  הסתדרות המורים סכום של 10,500 למורה מתחיל, ואילו במשרד החינוך טענו כי המינימום צריך לעמוד על 10,000 שקלים.

ההסתדרות טענה כי האוצר הציע למורים שכר של 8,200 שקלים, אך טענה זו הוכחשה על ידי האוצר.

מהסתדרות המורים נמסר מוקדם יותר כי "הישיבה בין מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד והממונה על השכר באוצר, קובי בר נתן הסתיימה. בן דויד: "סוף סוף האוצר הניח הצעה קונקרטית על השולחן. עדיין יש פערים משמעותיים בין הצדדים. הוחלט שמחר נשב שוב וננסה לגשר על הפערים".

בשבוע שעבר הודיעה הסתדרות המורים כי יוקפאו העיצומים במערכת החינוך לאור בקשתה של שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון. בן דויד אמרה כי "נעתרנו לבקשת שרת החינוך והחלטנו להקפיא את העיצומים. אני מקווה להמשך מו״מ ענייני וכנה עם הממונה על השכר ומצפה ששאר הגורמים בממשלה ובמערכת הפוליטית, גם יראו לנגד עיניהם את טובת המערכת ויבינו כי אם לא נגיע להסכמות בימים הקרובים נאלץ לחדש את המאבק".